انجام پروژه آب‌رسانی به روستاها به همت جهادگران همدانی
کد خبر: 3981529
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
مسئول گروه جهادی راه بی‌پایان خبر داد:

انجام پروژه آب‌رسانی به روستاها به همت جهادگران همدانی

مسئول گروه جهادی راه بی‌پایان از آغاز پروژه آب‌رسانی به روستای بالابند از توابع شهرستان ملایر خبر داد.

انجام پروژه آب‌رسانی به روستاها به همت جهادگران همدانیعبدالرضا زمانی، مسئول گروه جهادی راه بی‌پایان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: گروه جهادی راه بی‌پایان با همکاری اداره‌کل آب و فاضلاب شهرستان ملایر اقدام به آب‌رسانی به روستای بالابند از توابع شهرستان ملایر می‌کند.

وی ادامه داد: در این پروژه، اداره‌کل آب و فاضلاب امکانات لازم را تهیه و این گروه جهادی نیز با مشارکت بیش از ۳۰ جهادگر اقدام به آب‌رسانی به این روستا خواهد کرد.

زمانی با بیان اینکه در این پروژه دو کیلومتر لوله‌‌گذاری انجام خواهد شد، افزود: تمام هزینه‌ها از سوی شرکت آب تأمین می‌شود که مراحل لوله‌برداری و لوله‌گذاری از سوی جهادگران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه آب‌رسانی به روستای بالابند به چند ماه زمان نیازمندیم، اضافه کرد: نیروهای جهادگر در پروژه‌های قبلی که مربوط به ساخت یک روستا در سیستان و بلوچستان بود با فعالیت‌های فنی مربوط به لوله‌گذاری و لوله‌برداری کاملا آشنا شده‌اند و در این زمینه تخصص دارند.

مسئول این گروه جهادی در بخش دیگری از سخنانش از آغاز پروژه ساخت مسکن محرومان در شهرستان‌های همدان و اسدآباد خبر داد و گفت: برای ساخت این منازل مسکونی بیش از 20 نیروی جهادگر فعال هستند که تمامی هزینه‌ها از سوی خود جهادگران تأمین می‌شود.

زمانی بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز در آغاز مراحل ساخت این منازل مسکونی هستیم، برآورد هزینه‌ای از ساخت منازل انجام نشده است.

وی در پایان گفت: گروه جهادی راه بی‌پایان به‌صورت رسمی از زمان حادثه سیل خرم‌آباد فعالیت خود را آغاز کرده و اقشار مختلف دانشجویی، کارمندی، کارگری، مهندسان و حتی پزشکان در این گروه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha