شهید انصاری اسوه فرهنگ خدمت خالصانه به مردم است
کد خبر: 3982243
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

شهید انصاری اسوه فرهنگ خدمت خالصانه به مردم است

استاندار گیلان، شهید انصاری را نه فقط الگوی مردم و خدمتگزاران آنان، بلکه اسوه ای برای جامعه در مسیر انتقال فرهنگ خالصانه به مردم و ایثار و مقاومت در شرایط سخت و مشکلات به نسل امروز دانست.

به گزارش ایکنا از گیلان، ارسلان زارع، استاندار گیلان امروز، 15 تیر در مراسم گلباران محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی، استاندار اسبق گیلان و معاون عمرانی وی که در خیابان لاکانی رشت برگزار شد، گفت: برگزاری مراسم شهیدان، نشان از پایبندی و علاقه‌مندی وافر مردم فهیم و ولایتمدار این خطه به شهدا و اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شهیدانی همچون انصاری و نورانی که قلبشان مالامال از عشق به میهن، دین باوری، خدمت به مردم، پایبندی به فرهنگ ایثار و مقاومت و تلاش برای اعتلای آرمان‌های انقلاب و امام شهیدان بود، همواره برای مردم عزیز هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان به ضرورت بازخوانی فلسفه مانایی فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های مؤثر در ماندگاری این فرهنگ، خدمت خالصانه به مردم در کنار سجایای اخلاقی، کرامت انسانی، تواضع و احترام به مردم بوده است.

زارع، شهید انصاری را نه فقط الگوی مردم و خدمتگزاران آنان، بلکه اسوه ای برای جامعه در مسیر انتقال فرهنگ خدمت خالصانه به مردم و ایثار و مقاومت در شرایط سخت و مشکلات به نسل امروز دانست.

وی ابراز امیدواری کرد که با اقدامات فرهنگی و تولید محتواهای مناسب همچون کتاب، فیلم، کلیپ و مقالات در طول سال و نه فقط در سالگرد این شهیدان توسط دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد، شاهد بازشناسی ابعاد ناشناخته علمی، اجرایی و اخلاقی شخصیت‌های بزرگی همچون انصاری و نورانی برای نسل جوان باشیم.

انتهای پیام
captcha