پلمب ۹۵۲واحد صنفی متخلف در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3984647
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

پلمب ۹۵۲واحد صنفی متخلف در سیستان و بلوچستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان گفت: در طرح نظارت بر اصناف در زمان اعمال محدودیت‌های کرونایی استان از یکم تا ۲۳ تیر۲۲ هزار و ۴۴۰ واحد بازرسی، ۹۵۲ واحد پلمب و ۵۶۱۳ واحد اخطار دریافت کردند.

به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، داود شهرکی ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: تحقق طرح نظارت بر اصناف در شرایط کرونایی در سیستان و بلوچستان طی روزهای اخیر ۹۰ درصد بوده است.

وی افزود: با توجه به شدت گرفتن شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان و بنا بر ابلاغ دستورالعمل‌های ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا طرح ویژه نظارتی در همین ارتباط و در قالب انجام گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های ذیربط از یکم تیرماه شروع شده است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی مراتب را برای بررسی و رسیدگی از روش‌های تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴ و مراجه به وب سایت www.۱۲۴.ir گزارش کنند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، واحدهای صنفی که در شهرستان‌ها منطقه قرمز شیوع این ویروس قرار گرفته‌اند برای حفظ سلامت خود، خانواده و مردم از بازگشایی واحدهای صنفی که در گروه یک قرار ندارد ( گروه‌های ۲ و سه و چهار) خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha