۱۰۰ قرآن‌آموز در ترم تابستانه دارالقرآن یاسین شرکت دارند
کد خبر: 3985293
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
مدیر دارالقرآن یاسین مطرح کرد:

۱۰۰ قرآن‌آموز در ترم تابستانه دارالقرآن یاسین شرکت دارند

مدیر دارالقرآن یاسین شهرستان چگنی با اشاره به کمبود مربی متخصص قرآن در چگنی، از شرکت صد قرآن‌آموز در کلاس‎های آموزش قرآن ترم تابستانه دارالقرآن یاسین شهرستان چگنی خبر داد.

100 قرآن‌آموز در ترم تابستانه دارالقرآن یاسین شرکت دارند / برگزاری کلاس‎ها فقط با یک مربیمنوچهر قاسمی، مدیر دارالقرآن یاسین شهرستان چگنی در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از شرکت صد قرآن‌آموز در کلاس‎های ترم تابستانه دارالقرآن یاسین شهرستان چگنی خبر داد و گفت: این کلاس‎های آموزش قرآن در دو بخش حضوری و مجازی و ویژه ترم تابستانه تشکیل می‏‎شود.

وی با بیان اینکه این کلاس‎های آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن و کلاس‎های فوق برنامه از جمله احکام برگزار می‏‌شود، افزود: متاسفانه برای ترم تابستانه با کمبود مربی قرآن مواجه هستیم و در حال حاضر این دارالقرآن تنها با یک مربی اداره می‎شود و خودم به‌عنوان مدیر دارالقرآن نیز در بعضی کلاس‎ها به‌عنوان مربی تدریس می‌کنم.

قاسمی ادامه داد: در فصل تابستان با توجه به اینکه معلمان قرآن تمایل چندانی به تدریس در دارالقرآن ندارند و علاوه بر این باید به مربیان قرآن حق‌الزحمه پرداخت شود لذا دارالقرآن برای تامین مربی متخصص برای کلاس‎های با مشکل مواجه می‏‌شود و مجبور هستیم کلاس‎ها را با یک یا حداقل دو مربی اداره کنیم.

مدیر دارالقرآن یاسین شهرستان چگنی با بیان اینکه قرآن‌آموزان از کلاس‎های حضوری نسبت به کلاس‎های مجازی استقبال بیشتری داشتند، کمبود نیروی متخصص، نداشتن مکان مستقل و کمبود امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را از مشکلات دارالقرآن‌ها برشمرد و خواستار حمایت دولت جدید از دارالقرآن‌ها و رفع این مشکلات شد.

انتهای پیام
captcha