شرکت 6 هزار دانش‌آموز در دوره‌های تابستانی دارالقرآن‌های البرز
کد خبر: 3986276
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

شرکت 6 هزار دانش‌آموز در دوره‌های تابستانی دارالقرآن‌های البرز

کارشناس مسئول اداره قرآن آموزش و پرورش البرز از شرکت 6 هزار قرآن‌آموز در کلاس‎‌های ترم تابستانه دارالقرآن‌های دانش‌آموزی استان خبرداد.

شرکت 6 هزار دانش‌آموز در دوره‌های تابستانی دارالقرآن‌های البرز

عبدالمجید درویشی، کارشناس مسئول اداره قرآن آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به برگزاری کلاس‌‎های آموزش قرآن‌کریم ویژه ایام تابستان در دارالقرآن‌های دانش‌آموزی استان، گفت: کلاس‎‌های ویژه ترم تابستانه از اواخر تیرماه امسال آغاز شده و تا اواخر شهریور ادامه دارد.

وی افزود: کلاس‎‌های آموزش قرآن ترم تابستانه در رشته‌های حفظ قرآن ویژه دانش‌‎آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی تا متوسطه، روخوانی و روانخوانی جزء ۳۰ قرآن ویژه خردسالان و دانش‌‎آموزان پایه اول تا سوم ابتدایی و قواعد تجوید روخوانی و روانخوانی در حال برگزاری است.

این مسئول با اشاره به اینکه علاوه برحفظ، روخوانی و روانخوانی قرآنی، کلاس‌های آموزش تواشیح و احکام نیز در این دارالقرآن‌ها در حال برگزاری است، گفت: این کلاس‎‌ها به‌صورت مجازی در حال برگزاری است و قرآن‌آموزان به‌صورت محدود و در صورت نیاز برای رفع اشکال در دارالقرآن حضور می‎‌یابند.

درویشی با اشاره به تأثیر منفی کروناویروس بر آمار قرآن‌آموزان، نداشتن تجهیزات آموزشی را یکی از مشکلات دارالقرآن‌های البرز ذکر کرد و گفت: برای تابستان امسال 6 هزار دانش‌آموز از کلاس‌های دارالقرآن‌های آموزش و پرورش استان بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha