اجرای طرح «احسان علوی» در زنجان
کد خبر: 3986923
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

اجرای طرح «احسان علوی» در زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: طرح «احسان علوی» در روز عید سعید غدیر خم با همکاری ۱۳۹ مرکز نیکوکاری در سطح استان اجرا خواهد شد.

اجرای طرح «احسان علوی» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، شب گذشته، ۵ مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در عید قربان 196 راس گوسفند و 10 راس گوساله ذبح شد و ارزش ریالی نذورات و قزبانی‌ها 25 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مسئول با بیان اینکه بالاترین فلسفه غدیر، تبیین نقش و جایگاه ولایت است، بیان کرد: غدیر فرصت مناسبی برای تبیین و جریان‌سازی اندیشه و تفکر علوی و فاطمی در حوزه یتیم‌نوازی و رسیدگی به نیازمندان است.

وی در رابطه با اجرای پویش ایران مهربان در عید سعید غدیرخم، افزود: با هدف جاری کردن فضای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و گفتمان‌سازی برای رسیدگی به ایتام، حامی‌یابی برای فرزندان ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در قالب «پویش ایران مهربان» از برنامه‌های اجرایی این کمیته در روز عید سعید غدیر خم است.

صفری در رابطه با اجرای طرح احسان علوی در عید سعید غدیر خم، تصریح کرد: در راستای زمینه‌سازی برای مشارکت خیران زنجانی در اطعام نیازمندان وخانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان «طرح احسان علوی» در روز عید سعید غدیر خم با همکاری ۱۳۹ مرکز نیکوکاری در سطح استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این نهاد در عید سعید غدیرخم، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع غدیرشناسی برای فرزندان و دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، بازدید از خانواده‌های سادات تحت حمایت این کمیته در قالب «طرح مفتاح‌الجنه» و غیره از جمله برنامه‌های مهم اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در دهه امامت و ولایت و روزهای منتهی به عید سعید غدیر خم است.

انتهای پیام
captcha