راه‌اندازی پویش جهانی «غدیر» در حسینیه اعظم زنجان
کد خبر: 3986968
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

راه‌اندازی پویش جهانی «غدیر» در حسینیه اعظم زنجان

معاون فرهنگی بنیاد بین‌المللی غدیر در استان زنجان از افتتاح پویش جهانی «غدیر» در حسینیه اعظم زنجان با حضور رئیس مجمع جهانی ولایت خبر داد.

راه‌اندازی پویش جهانی «غدیر» در حسینیه اعظم زنجانناصر نجات، معاون فرهنگی بنیاد بین‌المللی غدیر در استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: دبیرخانه دائمی پویش جهانی «غدیر» امشب، 6 مردادماه همزمان با شب عید غدیر با حضور آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌قزوینی، رئیس شبکه جهانی ولیعصر(عج) و رئیس مجمع جهانی ولایت افتتاح می‌شود.

وی ابراز کرد: این پویش کارهای تبلیغی غدیر در گستره جهانی را در دستور کار قرار داده است و اقداماتی همچون ترجمه خطبه غدیر و مباحث مرتبط با امیرالمومنین علی(ع) به زبان‌های مختلف دنیا و کارهای مطالعاتی انجام خواهد داد.

این مسئول با اشاره به اینکه مهمانانی از کشورهای مختلف مثل سوریه، عراق و لبنان به این برنامه دعوت شده بودند، تصریح کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا مهمانان خارجی امکان حضور در این برنامه را نیافتند. همچنین ارتباطی بین حسینیه اعظم زنجان و مدرسه جامعه‌‌المصطفی قم برقرار شده و قرار بود 50 نفر از طلاب نیز به زنجان بیایند و شیوع کرونا این اجازه را نداد.

امشب همچنین سفره احسان امیر‌المومنین علی(ع) در حسینیه اعظم زنجان برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha