معمم شدن ۲۸ طلاب زنجانی
کد خبر: 3987445
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

معمم شدن ۲۸ طلاب زنجانی

۲۸ نفر از طلاب زنجان به مناسبت ایام عید امامت و ولایت به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

معمم شدن 28 نفر از طلاب زنجانیبه گزارش ایکنا از زنجان، مراسم جشن میثاق و عمامه‌گذاری طلاب، شب گذشته، 8 مردادماه به مناسبت عید غدیر با حضور آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌زنجانی، مرجع تشیع و دیگر مسئولان، مدیران، اساتید، معاونان تهذیب مدارس علمیه و مدیران نهادهای فرهنگی شهر، نمایندگان شهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین خانواده معممین و مسئول تلبس حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد و ۲۸ نفر از  طلاب پس از گذراندن مراحل تلبس، ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

سخنران این مراسم نماینده ولی‌فقیه در استان بود و مادحان اهل‌بیت(ع) در فضیلت و مناقب امیرالمؤمنین علی(ع) به مدیحه‌سرایی پرداختند. در ادامه آیین معنوی تلبس طلاب به دستان مرجع عالیقدر آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌زنجانی، آیت‌الله خاتمی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه زنجان، آیت‌الله محمدی‌اصل استاد اخلاق و حجت‌الاسلام موسوی امام‌جمعه موقت زنجان برگزار و بعد از مراسم عمامه‌گذاری، میثاق‌نامه تلبس توسط معممین قرائت شد.

گفتنی است؛ آئین عمامه‌گذاری و جشن میثاق همه ساله در روز عید غدیر در زنجان برگزار می‌شود و در سال گذشته به علت کثرت تقاضا در بعثت رسول اکرم(ص)  در شهر سُجاس و در نیمه شعبان در شهر صائین‌قلعه نیز این مراسم برگزار شد.

معمم شدن 28 نفر از طلاب زنجانی

معمم شدن 28 نفر از طلاب زنجانی

معمم شدن 28 نفر از طلاب زنجانی

معمم شدن 28 نفر از طلاب زنجانی

معمم شدن 28 نفر از طلاب زنجانی

انتهای پیام
captcha