کارنامه قابل قبول زنجان در اجرای فرمان آتش به اختیار
کد خبر: 3988024
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

کارنامه قابل قبول زنجان در اجرای فرمان آتش به اختیار

امام جمعه زنجان با بیان اینکه فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیار در زنجان به خوبی اجرا شد، گفت: منظور رهبر معظم از بیان آتش به اختیار این بود که اگر کاری بر زمین مانده خودتان دست به کار شوید و کار را نهایی کنید.

کارنامه قابل قبول زنجان در اجرای فرمان آتش به اختیاربه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، 11 مردادماه در جلسه گرامیداشت چهل و یکمین سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، اظهار کرد: برنامه‌های خوبی در سطح استان زنجان از سوی این شورا در راستای روشنگری افکار عمومی برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات آبرومند در استان زنجان، افزود: حجت‌الاسلام رئیسی در دو انتخابات گذشته حائز بیشترین آراء در استان زنجان شد و اکنون نیز هرکسی در هر عرصه‌ای باید به دولت جدید کمک کرده و کمک کار دولت باشد.

امام جمعه زنجان یادآور شد: طی ۱۱ سال گذشته حجت‌الاسلام رئیسی همواره به استان زنجان سفر کرده‌ و مردم ایشان را به خوبی می‌شناسند ضمن اینکه اقدامات ایشان در قوه قضائیه اعتماد عمومی را جلب کرده است.

خاتمی با بیان اینکه همکاری با نهادهای فرهنگی لازمه کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی که نیازمند افراد پای کار زیادی است، تعامل با ادارات می‌تواند راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیار در زنجان به خوبی اجرا شد، ابراز کرد: منظور رهبری از بیان آتش به اختیار این بود که اگر کاری بر زمین مانده خودتان دست به کار شوید و کار را نهایی کنید.

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز دراین جلسه تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب در 12 مردادماه به منظور هماهنگی برنامه‌های مذهبی و ملی کشور تأسیس شد و در سال‌های اخیر شاهد بودیم این شورا مأمنی برای حرکت‌های مردمی در خنثی‌سازی فتنه‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دو سال اخیر بیشتر مسجد و محله‌محور برگزار شده است، ابراز کرد: بسیاری از برنامه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا محدود و یا تعطیل شده است اما تولید محتوا در فضای مجازی به کمک آمده و در واقع کرونا فرصتی شد تا در فضای مجازی برنامه‌ها با گستره بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در صورت مساعد بودن شرایط نیز برخی برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: جشن ۲۲ بهمن در سال گذشته و عیدغدیر امسال نیز به صورت موتوری و خودرویی با حضور گسترده مردم بدون برگزاری تجمع برگزار شد که زمینه شادکامی مردم را فراهم کرد.

وی بیان کرد: برخی مجموعه‌ها و دوایر دولتی همکاری مطلوبی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشته و برخی نیز همکاری کمتری دارند اما رسانه‌های استان همواره در کنار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان بوده‌اند و فعالیت‌ها در سطح جامعه انعکاس دادند.

انتهای پیام
captcha