تلاش برای رفع مشکلات کشور؛ خواست مردم از رئیس دولت سیزدهم
کد خبر: 3988770
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

تلاش برای رفع مشکلات کشور؛ خواست مردم از رئیس دولت سیزدهم

امام جمعه خرمدره گفت: نگاه به درون، توجه به تولید داخلی و فرهنگ ایرانی ـ اسلامی و تلاش در رفع مشکلات مختلف کشور خواست مردم ایران از رئیس دولت سیزدهم است.

تلاش برای رفع مشکلات کشور؛ خواست مردم از رئیس دولت سیزدهمبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور، امام جمعه خرمدره، 15 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به شخصیت رئیس جمهور منتخب و تعابیر بلند رهبر معظم انقلاب در مورد وی اظهار کرد: شخصیت مردمی، مزین به پرهیزگاری و خردمندی، دارای سوابق درخشان مدیریت، باعزم راسخ در پیمودن مسیر نورانی انقلاب، خستگی‌ناپذیر و کارآزموده از ویژگی‌های حجت‌الاسلام رئیسی است.

وی بیان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب و خود رئیس جمهور تأکید دارند، حرکت در مسیر ولایت و همراهی تام و کامل با آن و نگاه به درون و توجه به تولید داخلی و فرهنگ ایرانی - اسلامی و تلاش در رفع مشکلات مختلف کشور خواست مردم ایران بوده و به لطف خدا و با توجه به سوابق حجت‌الاسلام رئیسی امیدواریم این خواست‌ها به تدریج برآورده شود.

خطیب نماز جمعه خرمدره با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور جدید کشورمان در مراسم تحلیف افزود: سخنرانی رئیس جمهور در مراسم تحلیف، انقلابی و هوشمندانه بود و همه مردم و مسئولان باید دولت را در این زمینه یاری کنند.

وی با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: توجه به فلسفه قیام عاشورا و پیامدهای آن، نشان از جایگاه مهم امر به معروف و نهی از منکر  دارد و احیای امر به معروف و نهی از منکر و ترویج آن ضامن اجرای عدالت در جامعه بشری و احیای ارزش‌ها و حقوق انسانی است.

زاهدی‌پور با اشاره به تهدید به جنگ از سوی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان آن منشأ جنایت‌های مختلف در منطقه‌اند و متهم کردن ایران فرار به جلو برای انحراف افکار عمومی است.

امام جمعه خرمدره ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس می‌داند که در صورت هر گونه جنگ یا درگیری بین ایران و رژیم اشغالگر قدس، نه تنها خود آن رژیم، بلکه منافع همه حامیان آن در منطقه نابود خواهد شد.

انتهای پیام
captcha