پویش «نذر نفس» برای کمک به بیماران کرونایی در اردبیل راه‌اندازی شد
کد خبر: 3992017
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

پویش «نذر نفس» برای کمک به بیماران کرونایی در اردبیل راه‌اندازی شد

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: با توجه به قرارگیری استان اردبیل در شرایط بحرانی کرونایی و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی، پویش «نذر نفس» برای کمک به بیماران کرونایی در اردبیل راه‌اندازی شد.

رضازاده// پویش «نذر نفس» برای کمک به بیماران کرونایی در اردبیل راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ شکر عبدی، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ‌30 مردادماه، با اعلام خبر راه‌اندازی پویش «نذر نفس» برای کمک به بیماران کرونایی در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به قرارگیری استان اردبیل در شرایط بحرانی کرونایی و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی، پویش «نذر نفس» برای کمک به بیماران کرونایی در اردبیل راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیازمند کسپول اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز هستیم تا بتوانیم اکسیژن مورد نیاز این بیماران و کمک به خالی شدن تعدادی از تخت‌های بیمارستان را شاهد باشیم که این موضوع برای ما حائز اهمیت و اساسی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ادامه داد: اهالی استان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب کمک‌های مردمی  شماره کارت : 9125_1003_8170_6273 واریز نمایند.

عبدی اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما کمک‌رسانی به افراد نیازمند برای تأمین سلامتی و حفظ جانشان است که به همین منظور از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha