نام نویسی ۷۰۰ مسجد خراسان‌جنوبی در طرح مهرواره اوج
کد خبر: 3995638
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

نام نویسی ۷۰۰ مسجد خراسان‌جنوبی در طرح مهرواره اوج

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌‌جنوبی گفت: مهرواره اوج با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی، در این استان آغاز شده است و تاکنون ۷۰۰ مسجد استان در این مهرواره اوج نام نویسی کردند.

نام نویسی ۷۰۰ مسجد خراسان‌جنوبی در طرح مهرواره اوجبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌‌جنوبی، امروز ۱۵ شهریورماه در نشست خبری اظهار کرد: در ماه‌های گذشته جشنواره مهرواره همدل را با شعار مسجد محله‌محور و محله مسجدمحور برگزار کردیم که نتایج بسیار خوبی از آن بدست آمد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره ۲ هزار مسئله محلات توسط فعالان مساجد استان شناسایی شد، افزود: مهرواره اوج استمرار سنت حسنه کمک‌های مواسات و همدلی به نیازمندان است و از ۳۰ مرداد همزمان با روز جهانی مساجد در استان آغاز شده و تا ۲۳ آبان نیز ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌‌جنوبی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین رهبری مبنی بر استمرار کمک‌های مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان طرح مهرواره اوج را در سطح کشور آغاز کرده است.

وی هدف از برگزاری مهرواره اوج را ارتقای خدمت‌رسانی مساجد به عموم مردم ذکر کرد و ادامه داد: جلب مشارکت مردم، شناسایی روش‌های حل مسئله و شناسایی امامان جماعت فعال از آثار مثبت این مهرواره است.

رضایی گفت: براساس طرح مهرواره اوج روحانیون و امامان جماعت مساجد استان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد و با جذب خیران و افراد توانمند نسبت به کمک به نیازمندان محلات اقدام می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه این مهرواره در مساجد اهل سنت و شیعه استان برگزار می‌شود، یادآور شد: تاکنون در خراسان‌‌جنوبی ۷۸۳ مسجد و امام جماعت به اوج‌گیری نهضت مواسات در راستای تاکید فرمان رهبری لبیک گفته‌اند.

وی بیان کرد: اکنون بیش از ۲ هزار و ۸۰ مسجد در خراسان‌ جنوبی فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha