آغاز پویش «همکلاسی مهربان» در زنجان
کد خبر: 3997657
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

آغاز پویش «همکلاسی مهربان» در زنجان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان از آغاز پویش «همکلاسی مهربان» در مزار شهدا خبر داد و گفت: این طرح در راستای تهیه بسته‌های تحصیلی اجرا می‌شود.

آغاز پویش «همکلاسی مهربان» در زنجانجعفر گنج‌خانلو، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌و‌گو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: با توجه به قرارگیری در آستانه سال تحصیلی جدید پویش مهربانی 2 با عنوان «همکلاسی مهربان» در مزار شهدا با نام و یاد شهدا در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموعه خیران، اولیا و دانش‌آموزان استان زنجان در این طرح همکاری دارند، افزود: پویش همکلاسی مهربان برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و در راستای تهیه بسته‌های کمکی برای دانش‌آموزان و رفع نیازهای اساسی آنها از جمله لوازم التحریر، لباس و کیف و کفش مدرسه استان زنجان اجرایی شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش می‌شود با تأمین امکانات آموزشی هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند، یادآور شد: پویش همکلاسی مهربان در گذشته نیز در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در استان برگزار شد که نتایج مطلوبی داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس، ابراز کرد: به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت در روز بازگشایی مدارس نواخته می‌شود.

وی از اجرای برنامه‌های تبیینی و توجیهی در فضای مجازی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: به دلیل عدم اجرای برنامه‌ها به‌صورت حضوری، از ظرفیت فضای مجازی در این راستا استفاده و برنامه‌ها در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

گنج‌خانلو بیان کرد: در ایام محرم نیز برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مختلفی در شبکه شاد تدارک دیده شد، ضمن اینکه سوگواره احلی من العسل به میزبانی زنجان در حسینیه اعظم زنجان برگزار و به طور زنده پخش شد.

انتهای پیام
captcha