نفرات برتر مسابقات قرآن اوقاف زنجان مشخص شد
کد خبر: 3998138
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

نفرات برتر مسابقات قرآن اوقاف زنجان مشخص شد

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در روزهای 25 و 26 شهریورماه در حسینیه اعظم زنجان برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

نفرات برتر مسابقات قرآن اوقاف زنجان مشخص شدبه گزارش ایکنا از زنجان، مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در روزهای 25 و 26 شهریورماه با شرکت بیش از 120 نفر در حسینیه اعظم زنجان برگزار و نفرات برگزیده آن مشخص شد.

در بخش بانوان و رشته حفظ کل رقیه مرادلو مقام نخست را کسب کرد، زینب غنی‌لو به رتبه دوم دست یافت و ثریا آقامحمدی سوم شد. در رشته حفظ 5 جزء شهلا نصیری، مریم عزتی‌فرد و آرزو قاضی‌لو به ترتیب نفرات اول و سوم شناخته شدند و هیئت داوران خدیجه شهبازی، معصومه زلفخانی و مینا عظیمی را به عنوان نفرات اول تا سوم رشته حفظ 20 جزء معرفی کردند.

در رشته حفظ 10 جزء نیز نرگس سپهری موفق به کسب مقام اول شد و لیلی عبدی جایگاه دوم را تصاحب کرد و معصومه پیرمحمدی عنوان سوم را به دست آورد. در رشته قرائت تحقیق معصومه کاج، معصومه دانایی و فاطمه رحیمی به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند. در رشته قرائت ترتیل نیز مریم فضلی، رقیه حسنلو و نسیبه علیمحمدی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش آقایان علی غلام‌آزاد، محمدامین نجفی و مصطفی محمدی توانستند در رشته حفظ کل عناوین اول تا سوم را از آن خود کنند. در رشته حفظ 20 جزء حمید جهانشاهلو اول و داود حسین‌پناه دوم شدند و فردی در این بخش حائز مقام سوم نشد. در رشته حفظ 10 جزء، داوران مهدی نوری، علیرضا زینعلی و مسعود محمودآبادی را به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیدند. در رشته حفظ 5 جزء نیز همزه‌علی فرهادی رتبه اول را کسب کرد و محمد میزائی‌خانی به مقام دومی دست یافت اما رتبه سوم از آن کسی نشد.

در رشته قرائت تحقیق مهدی کرمی جایگاه نخست را به دست آورد، علیرضا عتیق‌زاده دوم شد و یوسف قنبری مقام سوم را کسب کرد. در رشته قرائت ترتیل علی قنبری رتبه اول را از آن خود کرد و رتبه‌های دوم و سوم به سعید دویران و سید مهدی موسوی رسید. در رشته اذان نیز حسین قبادی، یحیی داداشی و سجاد ملکی به ترتیب اول تا سوم شدند.

گفتنی است، مراسم اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه، شامگاه 26 شهریور ماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعی از مسئولان در حسینه اعظم زنجان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha