100 نیک‌اندیش مرجع درمانی کرونا در شیراز تجلیل شدند / تجلیل از عکاس ایکنا
کد خبر: 4000838
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

100 نیک‌اندیش مرجع درمانی کرونا در شیراز تجلیل شدند / تجلیل از عکاس ایکنا

طی مراسمی از ۱۰۰ نیک‌اندیش تأمین سلامت بیمارستان علی‌اصغر (ع) شیراز که مرکز درمانی مرجع بیماران کروناست، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایکنا از فارس، مراسم تجلیل از 100 نیک‌اندیش تأمین سلامت بیمارستان علی‌اصغر(ع) شیراز که مرکز درمانی مرجع بیماران کروناست امروز، 6 مهرماه برگزار شد که در آن از احمدرضا مداح، عکاس خبرگزاری ایکنا و عکاس جهادگر عرصه سلامت شیراز تجلیل به عمل آمد.

علی‌اکبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس در این مراسم با قدردانی از همراهی خیران در حوزه سلامت، گفت: تمام اقدامات عمرانی بعد از انقلاب را خیرین بزرگ در شیراز ایجاد کردند و بنا‌های بهداشت و درمانی در کلانشهر شیراز تنها محدود به چند مرکز درمانی بود و اکنون ۱۸ بیمارستان بزرگ از جمله بیمارستان پیوند اعضا، بیمارستان مادر و کودک و بیمارستان سرطان ساخت شده و بیش از ۳ هزار تخت بیمارستانی داریم.

وی با اشاره به انعقاد ۲ هزار و ۵۰۰ تفاهم‌نامه با نیک‌اندیشان، افزود: در چهار ماهه اول امسال نیز بیش از ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان انجام تفاهم‌نامه با خیرین تنظیم شده که ۱۹ مورد آن در شیراز و مابقی مربوط به شهرستان‌ها بوده است.

رامجردی در خصوص موانع خیرین، گفت: موانع پیش روی خیرین به سه دسته کلی تقسیم می‌شود یکی اداری و ساختاری است که باید تلاش‌هایی زیادی در این باره انجام شود. یکی هم مربوط به ایجاد هماهنگی بین مدیران و واحد‌ها و خیرین است و دیگری اهمیت و حساسیت کار با خیرین است که ابزار‌های لازم، احساسات و توقعات عمومی و ماندگاری نیات خیران بسیار مهم است که خوشبختانه این سه مانع در فارس به خوبی مدیریت شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) در شیراز در روز‌های نخستین به عنوان مرکز بهداشتی، درمانی و قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در استان فارس تعیین شده بود، افزود: پزشکان و کادر درمان، خیران، خیریه‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد در مبارزه با بیماری کرونا سربلند بیرون آمدند.

محمدهادی ایمانیه، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و عضو مؤسسه خیریه بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) هم در این مراسم خواستار همکاری شهرداری شیراز در جهت ساخت درمانگاه بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) برای ارائه خدمات درمانی به بیماران شد.

وی با اشاره به خدمات کادر درمان و نیرو‌های جهادی در ایام شیوع بیماری کرونا، گفت: خیران و نیک‌اندیشان فارسی نیز در روز‌های کرونایی که تمامی کشور‌های دنیا شاهد آن بودیم، گل کاشتند و خوش درخشیدند.

شاه‌محمدی، دبیر مؤسسه خیرین بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) نیز در پایان گفت: در این مدت ٤٠ میلیارد تومان در بیمارستان هزینه تجهیزات و امکانات درمانی شد که ٢٥ درصد معادل ١٠ میلیارد تومان آن را خیران تأمین و پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha