امیدواریم مقابله با فساد در قزوین جدی‌تر شود
کد خبر: 4001568
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
پس از سفر رئیس دستگاه قضا؛

امیدواریم مقابله با فساد در قزوین جدی‌تر شود

امام جمعه قزوین گفت: الحمدالله راه تحول آفرین حجت‌الاسلام رئیسی در قوه قضائیه توسط حجت‌الاسلام اژه‌ای با سرعت در حال پیگیری است و امیدواریم وعده‌هایی که دادند و تحولاتی که نشان دادند در دستگاه قضایی ایجاد شده و مقابله با سرچشمه‌های فساد را به صورت کامل‌تر در قزوین شاهد باشیم.

امیدواریم مقابله با فساد در قزوین جدی‌تر شود

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، امروز نهم مهر در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار کرد: هر جا در مقابل مستکبران محکم ایستادیم، ذلت آن‌ها را دیدیم و هرجا سازش کردیم، تلاش آن‌ها برای تسلط را دیدیم و الحمدالله خدا را شاکریم دولت، مجلس و قوه قضائیه‌ای داریم که تلاش می کنند مسکتبران را سر جای خود بنشانند و بر عزت و شوکت ایران اسلامی بیفزایند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به قزوین یادآور شد: روز بسیار پرکاری بود و الحمدالله راه تحول آفرین حجت‌الاسلام رئیسی در قوه قضائیه توسط حجت‌الاسلام اژه‌ای با سرعت در حال پیگیری است و امیدواریم وعده‌هایی که دادند و تحولاتی که نشان دادند در دستگاه قضایی ایجاد شده و مقابله با سرچشمه‌های فساد را به صورت کامل‌تر در قزوین شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: در مرزهای شمال غربی کشور برخی از همسایگان با مدیریت استکبار جهانی و دخالت رژیم منحوس صهیونیستی و ترکیبی از کشورهایی که وام‌دار آن کشورها هستند و عزت و اقتدار در مقابل استکبار جهانی ندارند،‌ اتفاقاتی را رقم می‌زنند ولی مانور نظامی ایران اسلامی نشان دهنده اقتدار کشورمان است. ما به همسایگانی که قدر همسایه قدرتمندی چون ایران را نمی‌دانند پیام می‌دهیم به ظالمان تکیه نکنید چرا که طبق فرمایش قرآن از میان خواهید رفت.

امام جمعه قزوین گفت: به صرف شما نیست که چنین رفتاری را با ایران داشته باشید و به آمریکا که مرکز این شیطنت‌هاست پیام می‌دهیم که اگر در خلیج فارس خطایی کنید،‌ با قدرت درمقابل شما می‌ایستیم و اگر در شمال غرب نیز شیطنتی کنید، سرتان به سنگ می‌خورد.

این مسئول اظهار کرد: روز وقف را در پیش داریم که در استان قزوین ویژگی‌های بسیار خاصی دارد. مردم ما در شهرهای قزوین، الوند و زیاران با مشکلات موقوفه بودن زمین مواجه هستند و همانطور که اگر وقفی کاملاْ‌ مشخص و مستند است باید پذیرفته شود، از آن طرف هم مسئولان و مدیران وقف توجه داشته باشند که وقف بستری برای مشکل گشایی از اقتصاد جامعه و زندگی مردم است و نباید عرصه‌های وقفی برای مردم ایجاد مشکل و دردسر کند لذا از مسئولان تقاضا داریم تا این موضوع را مدیریت کنند.

خطیب نماز جمعه قزوین یاد و خاطر شهید علی لندی را گرامیداشت و گفت: این نوجوان ۲ زن را از آتش نجات داد و جانش را در راه خدا تقدیم کرد و برای او علو درجات را خواهانیم.

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: انتصاب مجاهد جبهه‌های جنگ،‌ مجاهد عرصه‌های فرهنگی و سفیر معنوی و رسانه‌ای نظام جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف، دکتر جبلی را برای ریاست صدا و سیما توسط رهبر فرزانه انقلاب تبریک می‌گوییم و اطمینان داریم با حضور این چهره که می‌گوید می‌خواهم صدای مردمی باشم که صدایشان به جایی نمی‌رسد، دل مومنان گرم می‌شود و امیدواریم شاهد تحولات جدی در صدا و سیما باشیم.

انتهای پیام
captcha