اعتماد مردم بالاترین سرمایه نظام است
کد خبر: 4005083
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

اعتماد مردم بالاترین سرمایه نظام است

استاندار سمنان گفت: اعتماد مردم بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است که باید با روحیه جهادی و تلاش شبانه‌روزی بازگردانده شود.

اعتماد مردم بالاترین سرمایه نظام است

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر روز گذشته 22 مهرماه در دیدار با سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان با بیان اینکه اعتماد مردم بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است، گفت: باید این اعتماد با روحیه جهادی و تلاش شبانه‌روزی از سوی مدیران و مسئولان بازگردانده شود.

وی ادامه داد: فرمانداران در کمیسیون تطبیق نهایت همکاری را با شوراهای اسلامی شهر در استان داشته باشند و در مورد مصوبات آن‌ها سخت‌گیری نکنند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه کمک به شوراهای اسلامی، کمک به مردم است و هر طرح و برنامه‌ای که تامین کننده منافع مردم باشد مورد حمایت است یادآور شد: استان سمنان دارای ظرفیت‌ ویژه در زمینه‌های مختلف مانند آموزش عالی، صنعت و گردشگری است.

هاشمی با تاکید بر اینکه با بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها و توانمندی شورای اسلامی شهر سمنان می‌توان در راستای رفع دغدغه‌های مردم‌ گام‌ برداشت یادآور شد: در حال حاضر سلامت و معیشت مردم‌ بالاترین دغدغه دولت است.

استاندار سمنان مهمترین مطالبه نخبگان، نمایندگان و مؤثرین‌ استان پرداختن به مشکل مهم کم‌آبی دانست و افزود: افزایش مدت زمان ماندگاری مسافران و ایجاد بستر جذب گردشگر در دستور کار باشد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد بازارچه در بوستان‌ها توان اقتصادی مردم را افزایش می‌دهد و گردشگران را به ماندگاری بیشتر ترغیب می‌کند اظهار کرد: این استان از وجود نمایندگانی صاحب نفوذ و قدرتمند در مجلس شورای اسلامی بهره‌مند است و می‌توان با هم‌افزایی و تعامل و بهره‌مندی از این توان در جهت توسعه بیشتر استان ‌گام برداشت.‌

انتهای پیام
captcha