ساماندهی و مرمت 22 گلزار شهدا در روستاهای زنجان
کد خبر: 4005781
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

ساماندهی و مرمت 22 گلزار شهدا در روستاهای زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 22 گلزار شهدا در روستاهای زنجان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال ساماندهی شده است.

ساماندهی و مرمت 22 گلزار شهدا در روستاهای زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، رضا خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، 25 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساماندهی 22 گلزار شهدا در سطح روستاهای شهرستان ایجرود، خدابنده، طارم و ماهنشان که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده بود، با اعتبارات سال 98 به پایان رسید.

این مسئول ضمن تأکید بر فضاسازی محیطی و توجه به مبلمان شهری متناسب با ارزش‌های فرهنگی، جغرافیایی و بومی ابراز کرد: برای ساماندهی گلزارهای شهدا از سوی بنیاد مسکن اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه، تفاهم‌نامه‌ای در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم مقام شهدا و ساماندهی و مرمت گلزار شهدای روستاهای استان بین بنیاد مسکن و بنیاد شهید منعقد شده است، افزود: شهدا عصاره تمام فضائل و ارزش‌های معنوی در مسیر کمال‌طلبی هستند لذا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حائز اهمیت است که در این راستا بنیاد مسکن به عنوان نهادی انقلابی توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به برخی دیگر از خدمات فنی و مهندسی این نهاد در سطح روستاها اشاره کرد و گفت: تعداد 4500 فقره خدمات فنی و مهندسی در 6 ماهه گذشته در سطح روستاهای استان ارائه شده است که نقش مهمی در محرومیت‌زدایی و توسعه روستاها داشته است.

انتهای پیام
captcha