راه‌اندازی «رادیو وحدت» در گلستان
کد خبر: 4005875
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

راه‌اندازی «رادیو وحدت» در گلستان

رئیس مرکز بزرگ شمال کشور از راه‌اندازی «رادیو وحدت» در استان گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت خبر داد و گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های این شبکه رادیویی برنامه امت رسول الله است که با علما و بزرگان جهان اسلام ارتباط برقرار خواهد کرد.

به گزارش  ایکنا از گلستان، به نقل از رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، حجت الاسلام نورعلی دیلم، رئیس مرکز بزرگ شمال کشور گفت: «رادیو وحدت» با شعار «صدای اتحاد، نوای همدلی» با شروع ماه ربیع الاول از ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد.

وی گفت: رادیو وحدت، در راستای گرامیداشت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع) با هدف تحکیم وحدت و همدلی امت اسلامی آغاز به کار کرد و علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌های رادیو وحدت را بر روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز، به صورت ۲۴ ساعته دنبال کنند.

دیلم با بیان اینکه، تبیین در موضوع وحدت اهمیت زیادی دارد، افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های این شبکه رادیویی برنامه امت رسول الله است که با علما و بزرگان جهان اسلام ارتباط برقرار خواهد کرد. راه‌اندازی رادیو وحدت برای دومین سال کار اسلامی و عقلانی است که باید با الگوبرداری از پیامبر اعظم(ص) محبت و وحدت را به‌عنوان آموزه‌ای الهی به کار بندیم. 

انتهای پیام
captcha