بانک جامع اطلاعات قرآنی اصفهان پنج میلیارد ریال اعتبار لازم دارد
کد خبر: 4005973
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان:

بانک جامع اطلاعات قرآنی اصفهان پنج میلیارد ریال اعتبار لازم دارد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان گفت: برای راه‌اندازی بانک جامع اطلاعات قرآنی استان اصفهان اعتباری در حدود پنج میلیارد ریال برآورد می‌شود که تاکنون بخش اندکی از آن تأمین شده است.

بانک جامع اطلاعات قرآنی استان اصفهان پنج میلیارد ریال اعتبار لازم دارد

حسینعلی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، درباره آخرین وضعیت بانک جامع اطلاعات قرآنی استان، اظهار کرد: همچنان در مرحله اول اجرای این طرح قرار داریم و سامانه مربوطه در حال طراحی است، تا بعد از اتمام کار به مرحله جمع‌آوری اطلاعات از جامعه هدف برسیم. در این مرحله، ابتدا مشخصات اولیه افراد و سپس مشخصات تکمیلی آنها دریافت و بعد از اتمام این مرحله نیز کار بررسی و پایش اطلاعات آغاز می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم کارهای مربوط به طراحی وبسایت تا چند روز آینده به اتمام برسد، تا بتوانیم فراخوان مربوط به ثبت نام را منتشر کنیم.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان اضافه کرد: راه‌اندازی بانک جامع اطلاعات قرآنی استان اصفهان به عهده اتحادیه مؤسسات استان قرار دارد و در این مسیر، از کمک و همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل اوقاف و امورخیریه، اداره‌کل آموزش و پرورش، دانشگاه اصفهان، دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) و دانشکده علوم قرآنی استان اصفهان استفاده می‌شود.

جان‌نثاری تصریح کرد: اعتباری که تاکنون برای اجرای طرح تأمین شده است، در حد قابل قبولی نیست و فقط برای شروع کار کفایت می‌کند. در تلاش هستیم تا با کمک دستگاه‌هایی که به آنها اشاره شد و نیز کمک‌های خیران، اعتبار لازم را تأمین کنیم و برآورد ما این است که برای اجرای این طرح، به اعتباری در حدود پنج میلیارد ریال نیاز داریم که در حال حاضر، بخش کوچکی از آن تأمین شده است.

انتهای پیام
captcha