اصل اسلام به اتحاد و برادری استوار است
کد خبر: 4006343
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

اصل اسلام به اتحاد و برادری استوار است

استاد حوزه علمیه قم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در مراسم گرامیداشت هفته وحدت با بیان اینکه وحدت و برادری پیام اسلام است، افزود: وحدت یک تاکتیک و ابزار مصلحتی برای پیشبرد اهداف نیست بلکه یک اصل در مکتب سیاسی اسلام برای عزت مسلمانان و عامل حیات جامعه و امت است.

ارسالی سه شنبه//اصل اسلام به اتحاد و برادری استوار استبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام والمسلمین  حسین گودرزی، استاد حوزه علمیه قم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در مراسم گرامیداشت هفته وحدت و تجلیل از خادمین هیئت رهروان حاج قاسم دانشگاهیان استان گلستان، که امروز 27 مهرماه  در تالار دکتر ابراهیمی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: وحدت یک تاکتیک و ابزار مصلحتی برای پیشبرد اهداف نیست بلکه یک اصل در مکتب سیاسی اسلام برای عزت مسلمانان و عامل حیات جامعه و امت است.

وی با بیان اینکه اصل اسلام به اتحاد و برادری استوار است، افزود: اسلام ناب محمدی دعوت به اجتماع کرده و وحدت‌، برادری و برابری جزو پیام‌های اصلی رسول اکرم(ص) است.

استادحوزه علمیه قم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی دشمن شکن است و امروز همه ما باید با هر قوم و مذهبی زیر بیرق انقلاب اسلامی گام برمی‌داریم، تصریح کرد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شیعه انگلیسی و سنی وهابی دو لبه یک قیچی‌اند و فرقی باهم ندارند چراکه هیچکدام در دایره تعالیم اسلام ناب جایی ندارند.

گودرزی با بیان اینکه وحدت نتیجه بخش‌ترین و کم هزینه ترین راهبرد دفاعی جهان اسلام مقابل دشمن است، افزود: وحدت مثل هجرت، مجاهدت، خدمت شهادت یک اصل بزرگ اجتماعی و یک وظیفه و تکلیف دینی و انسانی برای ساختن یک جامعه پیشرو و مترقی و پرنشاط یک سلاح همیشه کارآمد است.

وی ادامه داد: برای تحقق وحدت باید موانع وحدت را شناسایی و برطرف کرد و باید عوامل ایجاد کننده و تقویت وحدت را شناسایی و به آن عمل کرد.

انتهای پیام
captcha