لزوم احداث خانه عالم در شهرستان چهارباغ
کد خبر: 4006367
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

لزوم احداث خانه عالم در شهرستان چهارباغ

فرماندار چهارباغ با تأکید بر ساخت خانه‌های عالم در این شهرستان، گفت: انتظار می‌رود رایزنی‌ها در راستای تخصیص اعتبار ملی از طریق سازمان تبلیغات اسلامی و استفاده از ظرفیت خیرین برای تحقق این هدف انجام شود.

لزوم احداث خانه عالم در شهرستان چهارباغ

به گزارش ایکنا از البرز، قدرت‌الله شمیرانی، فرماندار چهارباغ، 27 مهرماه در آئین معارفه مدیر تبلیغات اسلامی این شهرستان با اشاره به اینکه ضرورت حکومت دینی، ایجاد ارگان‌ها و نهادهایی است که بتوانند مروج آرمان‌های فرهنگی و دینی باشند، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ اسلام ناب محمدی و تبیین و ترویج شاخص‌های اعتقادی بنیاد شده است.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت تبلیغ در کلام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، بیان کرد: شناخت نیازهای تبلیغی آحاد جوانان، ارائه خدمات متنوع و مطلوب توسط نهادهای فرهنگی و اجتماعی به ارتقای بصیرت دینی و گسترش حقایق اسلام و معارف اهل بیت(ع) اقشار مختلف جامعه به‌ویژه قشر جوان کمک می‌کند.

فرماندار چهارباغ با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص تأکید بر اهمیت مساجد و توسعه اقدامات فرهنگی، تصریح کرد: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی و رگبار محتوایی دشمنان در فضای مجازی و حقیقی نیاز داریم تا با راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی و تولید محتوای دینی به مقابله با این هجمه فرهنگی بپردازیم.

این مسئول بیان کرد: در این میان نیاز است تا نسل جوان با اهداف و آرمان‌های دینی و مذهبی به‌صورت کامل آشنا باشند، بنابراین برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و ارتباط مؤثر با مدارس توسط سازمان نیاز ضروری است.

شمیرانی با تأکید به اینکه باید در قرارگاه‌های فرهنگی از ظرفیت مسجد بهره گرفت، اظهار کرد: سعی شود در راستای اعزام و استقرار روحانیون در نقاط مختلف با هدف تشریح و تبیین اسلام ناب و توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب با نگاه جوان‌محوری و افزایش سرمایه‌های اجتماعی به ثبات حضور و اثرگذاری این عزیزان نیز توجه و شرایط استخدام مبلغین دینی نیز فراهم شود.

وی با اشاره به اهمیت احداث خانه عالم در سطح شهرستان، متذکر شد: با توجه به حضور و نقش‌آفرینی تمام‌وقت مبلغان ساخت خانه‌های عالم در اولویت شهرستان چهارباغ قرار دارد، از همین رو انتظار می‌رود رایزنی‌ها در راستای تخصیص اعتبار ملی از طریق سازمان تبلیغات اسلامی و استفاده از ظرفیت خیرین انجام شود.

انتهای پیام
captcha