برگزاری دوازدهمین یادواره شهدای وحدت سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4006373
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

برگزاری دوازدهمین یادواره شهدای وحدت سیستان و بلوچستان

همزمان با آغاز هفته وحدت، دوازدهمین یادواره شهدای وحدت سیستان و بلوچستان و نهمین یادواره شهید لگزایی در زاهدان برگزار شد.

 یادواره شهدای وحدت سیستان و بلوچستان هفته وحدت شهید لگزاییبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، همزمان با آغاز هفته وحدت، دوازدهمین یادواره شهدای وحدت سیستان و بلوچستان و نهمین یادواره شهید لگزایی در زاهدان برگزار شد.

در این مراسم که سران طوایف و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، سردار کرمی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، گفت: شهدا با خدای خود معامله کرده‌اند و هدف آنها، سربلندی میهن و حفظ وحدت بین مردم بوده است.

سردار کرمی افزود: تمام تلاش دشمن بخصوص صهیونیزم، ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی است که باید با پیروی از راه شهدا، در انسجام و اتحاد مسلمانان بیشتر بکوشیم.

سردار شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان هم گفت: وحدت در طول تاریخ همواره یکی از عوامل اساسی قدرت اسلام بوده و در هر مقطعی که نسبت به آن توجه شده است مسلمانان صاحب عزت شده‌اند و در مقابل هرکس در ایجاد تفرقه دانسته یا ندانسته کار کند آب به آسیاب دشمن ریخته است.

یادآوری می شود‌که یادواره شهدای وحدت سیستان و بلوچستان در گرامیداشت سالگرد شهادت سرداران شوشتری و محمدزاده و ۴۰ تن دیگر از شهدای شیعه و سنی استان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام
captcha