عملیات اجرایی 4000 واحد طرح جهش تولید مسکن در اردبیل آغاز می‌شود
کد خبر: 4006987
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
با حضور رئیس‌جمهور؛

عملیات اجرایی 4000 واحد طرح جهش تولید مسکن در اردبیل آغاز می‌شود

وزیر راه و شهرسازی، گفت: مراسم آغاز عملیات اجرایی 4000 واحد طرح جهش تولید و تامین مسکن در استان اردبیل، فردا با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

عملیات اجرایی 4000 واحد طرح جهش تولید مسکن در اردبیل آغاز می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، 29 مهرماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: حمایت از خانواده‌های نیازمند مسکن جزو اولویت‌های اساسی برای ما بوده و در این زمینه درصدد هستیم تمامی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن را نیز در قالب این طرح مورد حمایت قرار دهیم.

وی بیان کرد: ثبت‌نام متقاضیان مسکن در قالب طرح جهش تولید مسکن آغاز شده و تا این لحظه بخشی از متقاضیان با ورود به سامانه ثمن ثبت‌نام کردند که  یک ماه فرصت ثبت‌نام در این سامانه برای متقاضیان واجد شرایط وجود دارد.

وزیر راه و شهرسازی، ادامه داد: یک ماه فرصت ثبت‌نام در این سامانه برای متقاضیان واجد شرایط وجود دارد که در صورت تحقق موضوع به اهداف خود در راستای رفع مشکل مسکن، دست خواهیم یافت.

قاسمی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، شرایط استثنائی برای مجردها، معلولان جسمی، حرکتی و نخبگان فراهم می‌شود که تلاش بر این است تا در بهترین شرایط این طرح اجرایی و متقاضیان واقعی از مزایای مسکن استفاده کنند.

وی اظهار کرد: مراسم آغاز عملیات اجرایی 4000 واحد طرح جهش تولید و تامین مسکن در استان اردبیل نیز فردا با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی، عنوان کرد: در گام اول برای استان اردبیل ۴۰ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده است که با توجه به تقاضای مردم این میزان می‌تواند افزایش یا کاهش داشته باشد.

قاسمی افزود: با به سرانجام رسیدن راه آهن اردبیل در سال ۱۴۰۱ تحول عظیمی در حوزه حمل و نقل ریلی برای این استان به وقوع خواهد پیوست و برنامه‌ریزی شده تا پایان دولت سیزدهم، ۴ میلیون مسکن ساخته شود که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

انتهای پیام
captcha