اهدای تجهیزات پزشکی ۲ میلیارد ریالی به شبکه بهداشت سردشت
کد خبر: 4007096
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

اهدای تجهیزات پزشکی ۲ میلیارد ریالی به شبکه بهداشت سردشت

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایرانیان آذربایجان‌غربی با هدف کمک به شهرستان‌های کم‌برخوردار استان تجهیزات پزشکی به ارزش دو میلیارد ریال به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان اهدا کرد.

اهدای تجهیزات پزشکی ۲ میلیارد ریالی به شبکه بهداشت سردشتداود آتشی، مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایرانیان آذربایجان‌غربی با هدف کمک به شهرستان‌های کم‌برخوردار استان، ۳۸ قلم تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان اهدا کرد.

وی افزود: این اقلام پزشکی شامل شامل سه دستگاه اکسیژن‌ساز، یک عدد ترالی اورژانس، ۱۶ دستگاه پالس اکسی‌متر، ۱۴ دستگاه ترمومتر حرفه‌ای و چهار دستگاه بارکدخوان هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت ادامه داد: ارزش ریالی این اقلام پزشکی دو میلیارد ریال بوده و در راستای اجرای فاز دوم طرح «شهید سلیمانی» اهدا شده است.

وی بیان کرد: خیران نقش مهمی در کمک به شبکه سلامت این شهرستان دارند و در سال گذشته نیز یک زمین از سوی خیران برای ساخت یک مرکز درمانی و نیز تهیه تجهیزات پزشکی به شبکه بهداشت و درمان سردشت اهدا شد.

انتهای پیام
captcha