برگزاری جشن «سرور وحدت» در سمنان
کد خبر: 4007365
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

برگزاری جشن «سرور وحدت» در سمنان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان از برگزاری جشن «سرور وحدت» به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع)در سمنان خبر داد.

برگزاری جشن «سرور وحدت» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ‌ هنری مساجد استان سمنان، امروز، 1 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت گفت: نام‌گذاری این ایام به عنوان هفته وحدت متضمن حکمت‌ها و نکاتی ظریف است که توجه و التفات به آنها برکات مضاعفی را در بهره‌مندی از میلاد پیامبر(ص) نصیب مسلمانان و جهان اسلام خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه وحدت امت اسلامی از اصول و ارزش‌های مورد تأکید پیامبر(ص) است متذکر شد: از دیدگاه آن حضرت عزت و اقتدار همه‌جانبه مسلمانان در پرتو وحدت و همبستگی برابر دشمنان مشترک است.

به گفته موسوی وحدت بین مسلمانان همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و بزرگان دینی بوده که در این راستا امروز هم باید به وحدت بین مسلمانان توجه ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های مختلف به مناسبت هفته وحدت در نقاط مختلف کشور، گفت: جشن «سرور وحدت» با مشارکت ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان سمنان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه زمان برگزاری این جشن یکشنبه، 2 آبان همزمان با سالروز میلاد پیامبر رحمت در مسجد محمدیه و میدان جمهوری خواهد بود گفت: در این جشن بعد از نماز مغرب و عشا ویژه‌برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha