مادر شهید والامقام غلام‌قنبر به فرزند شهیدش پیوست
کد خبر: 4008391
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

مادر شهید والامقام غلام‌قنبر به فرزند شهیدش پیوست

مادر گرامی شهید والامقام نصیب غلام‌قنبر، در شهر لاهرود پس از سال‌ها دوری از فرزند شهیدش، دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

تشییع مادر شهید در لاهرود مشگین شهربه گزارش ایکنا از اردبیل، مادر گرامی شهید والامقام نصیب غلام‌قنبر، پنجم آبان‌ماه، در شهر لاهرود، پس از سال‌ها دوری از فرزند شهیدش، دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید نصیب غلام‌قنبر در اولین روز از مردادماه سال 1347 در شهر لاهرود و در خانواده‌ای مومن و متعهد به انقلاب اسلامی دیده به جهان گشود و همزمان با شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافت.

پس از شرکت در عملیات افتخارآفرین بیت‌المقدس و دفاع دلیرانه از میهن اسلامی در بیست و هفتمین روز از مرداد ماه سال 1366 در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای لاهرود آرام گرفت. 

در پی درگذشت مادر بزرگوار این شهید سرافراز اسلام، «فرهاد اسماعیل اوغلی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید معظم نصیب غلام قنبر

مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت، مادر ارجمند شهید والامقام نصیب غلام قنبر را به خانواده محترم‌ ایشان، سایر وابستگان و اهالی مومن و شهید پرور شهر لاهرود تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسئلت دارم؛ امید آنکه به فضل الهی در جوار فرزند شهیدش مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند.

انتهای پیام
captcha