خیر سنندجی ۲۰ میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان اهدا کرد
کد خبر: 4009118
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

خیر سنندجی ۲۰ میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان اهدا کرد

مدیرکل زندان‌های استان کردستان از اهدای کمک ۲۰ میلیارد ریال خیر سنندجی برای آزادسازی زندانیان غیرعمد خبر داد و گفت: با اعطای این کمک زمینه آزادی ۸۵ زندانی جرائم غیر عمد فراهم شد.

مراد فتحی مدیرکل زندان های کردستان

مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به کمک‌های خیرین در ماه پربرکت ربیع‌الاول اظهار کرد: در این ماه مبارک با کمک خیرین زمینه آزادی 105 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شده و این زندانیان به آغوش گرم خانواده برگشتند.

وی با اشاره به اینکه برای آزادی این تعداد زندانی 21 نفر از خیرین کردستانی مشارکت داشته‌اند، افزود: در سال جاری تعداد آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمدسه برابر نسبت به سال قبل افزایش داشته است که بخشی بزرگی از آن را مدیون کمک‌های خیرین استان هستیم.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان اهدای کمک ۲۰ میلیارد ریال خیر سنندجی برای آزادسازی زندانیان غیرعمد خبر داد و بیان کرد: با اعطای این کمک زمینه آزادی 85 زندانی جرائم غیرعمد فراهم شد.

وی با تقدیر از خیرین در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکاران مالی افزود: خیرین با آزادی بدهکاران مالی از زندان، در کنار رضایت پروردگار و اجر اخروی زمینه شادمانی و نجات خانواده زندانیان را فراهم می‌کنند.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان یادآور شد: میزان زندانیان استان کردستان در ۶ ماهه اول امسال ۱۵ درصد کاهش یافته است که در این زمینه در کشور از رتبه نخست را داریم.

انتهای پیام
captcha