تشریح برنامه‌های بزرگداشت ۱۳ آبان در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4009257
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

تشریح برنامه‌های بزرگداشت ۱۳ آبان در سیستان و بلوچستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان و گرامیداشت این روز، ویژه‌برنامه‌های مختلف و متعدد تبیینی با هدف بصیرت‌افزایی و روشنگری در سطح استان برگزار می‌شود.

13 آبان به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نماد استکبارستیزی ملت غیور و بصیر ایران اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: همچنین برپایی میزگردهای تخصصی، نمایشگاه‌های مختلف هنری و عکس و پوستر، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و تاریخی، تشکیل نشست‌ها با موضوع این روز برای اقشار مختلف مردم در سطوح دانشگاه‌ها، مساجد، هیئت‌های مذهبی با بهره‌مندی از سخنرانان و هادیان سیاسی مرتبط با این موضوع مهم در دستور کار است.

صفدری افزود: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد ملی کرونا، مقرر گردید به دلیل شرایط خاص بهداشتی بر جامعه در سال جاری راهپیمایی همچون سنوات گذشته برگزار نمی‌شود، لیکن در مرکز استان و سایر شهرستانها و مراکز بخش‌ها اجتماع بزرگ و مردمی و ضد استکباری با رعایت فاصله‌گذاری و رعایت سایر موازین بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این روز بزرگ در تقویم ایران اسلامی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز تجلی شعار مرگ بر آمریکا، روز میثاق با آرمان‌های امام راحل و ولایت، روز ذلت و خواری آمریکای جنایتکار و در هم شکستن هیمنه آمریکا و روز اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران علیه نظام سلطه است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha