اهمیت استکبارستیزی برای جوانان تبیین شود
کد خبر: 4009282
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

اهمیت استکبارستیزی برای جوانان تبیین شود

فرماندار اشکذر گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان فرصت مغتنمی برای بیان چرایی استکبارستیزی و انتقال پیام بسیار مهم تسخیر لانه جاسوسی به نسل جوان و نوجوان است.

هادی هادی نسب، فرماندار اشکذربه گزارش ایکنا از یزد، هادی هادی‌نسب، فرماندار اشکذر، 8 آبان ماه در جلسه هماهنگی گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، با اشاره به همزمانی مناسبت‎‌های روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در یوم‌الله 13 آبان، بر ضرورت ترویج فرهنگ استکبارستیزی در بین دانش‌آموزان تأکید و اظهار کرد: یوم‌الله 13 آبان فرصت مغتنمی برای بیان چرایی استکبارستیزی و انتقال پیام بسیار مهم تسخیر لانه جاسوسی به نسل جوان و نوجوان است.

هادی‌نسب با اشاره به مصوبات هشتاد و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر بلامانع بودن برگزاری مراسم 13 آبان به صورت تجمع در فضای آزاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از برگزاری مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان در روز پنج‌شنبه هفته جاری با محوریت آموزش و پرورش و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فضای کاملاً باز در شهرستان اشکذر خبر داد و افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند با تمام توان برای برگزاری باشکوه این مراسم همکاری کنند.

وی همچنین بر آماده‌سازی داخلی و بیرونی ادارات و فضاسازی بصری شهری متناسب با یوم‌الله 13 آبان و استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در راستای گرامیداشت این مناسبت مهم تأکید کرد.

حجت‌‌الاسلام پورقیومی، مسئول شورای هماهنگی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر نیز در این نشست با بیان برنامه‌های پیشنهادی گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، خواستار همکاری و تعامل همه اعضای حاضر در جلسه در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم شد.

یادآور می‌شود در این جلسه مواردی چون ضرورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، تبلیغات میدانی و محیطی گسترده در سطح شهرها و روستاها‌، برقراری و حفظ نظم و امنیت پیرامونی محل تجمع و مسیر‌های منتهی به محل برگزاری مراسم، دعوت و فراخوان برای حضور آحاد مردم، مسئولان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و مربیان مدارس در مراسم گرامیداشت روز ۱۳ آبان مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha