37 هزار بسته معیشتی در بین دانش‌آموزان نیازمند اردبیلی توزیع شد
کد خبر: 4009430
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

37 هزار بسته معیشتی در بین دانش‌آموزان نیازمند اردبیلی توزیع شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: در ایام کرونایی به همت بسیج دانش‌آموزی استان، ۳۷ هزار بسته معیشتی و مواد غذایی تهیه و در بین خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شده است.

توزیع 37 بسته معیشتی در بین دانش‌آموزان به گزارش ایکنا از اردبیل، سید غلامحسن موسوی خلیلی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل،  نهم آبان‌ماه، در مراسم گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در اردبیل، اظهار کرد: در ایام کرونایی به همت بسیج دانش‌آموزی استان، ۳۷ هزار بسته معیشتی و مواد غذایی تهیه و در بین خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شده است.

وی بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت جوانان و نوجوانان امیدواری و نشاط بیشتر در مسیر تحول فراهم آمده تا با تربیت در سنگر مدرسه و سپس دانشگاه بتوانند معمار و بنیان‌گذار تمدنی گران‌سنگ در احیای ارزش‌های دینی و اسلامی باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: هدف اصلی گسترش فعالیت‌های فرهنگی در کنار فعالیت‌های درسی در ساعات مشخص است تا ما بتوانیم مطابق با سند تحول در ساحت تربیتی دانش‌آموزی خلاق، شایسته و در تراز نظام اسلامی تربیت کنیم.

خلیلی‌موسوی بیان کرد: در این روز با تصمیم ستاد کرونا برنامه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی با شکوه در تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ۳۷ هزار شهید نوجوان و دانش‌آموز انجام می‌شود تا بار دیگر تجدید بیعت با آرمان‌های امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب باشد.

موسوی خلیلی ادامه داد: مطابق با شرایط امروز نوجوانان در عرصه‌های مختلف حاضر هستند و با حضور آگاهانه در فضای مجازی سعی می‌کنند تا ضمن دفع توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی، به تقویت نظام ارزشی کمک کنند.

وی گفت: بیش از ۵۰ برنامه به صورت حضوری و مجازی در گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود که دیدار با امام جمعه اردبیل، استاندار و خانواده‌های شهدا از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام
captcha