شیطنت‌های آمریکا در منطقه همچنان ادامه دارد
کد خبر: 4009472
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

شیطنت‌های آمریکا در منطقه همچنان ادامه دارد

عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: آمریکا با وجود شکست‌های پی‌درپی به‌ویژه خروج ذلت‌بار از افغانستان، همچنان به شیطنت در منطقه می‌پردازد چنانکه ردپای او و رژیم صهیونیستی حتی در مسئله آذربایجان نیز دیده شد.

حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، ۹ آبان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: در آستانه ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرار داریم و مردم نبايد اين سه واقعه مهم را فراموش كنند و اين سه واقعه تاريخی به نسل جوان به درستی و با دقت هرچه تمام تبيين، آشكارسازی و رفع شبهه شود.

وی با اشاره به وقایع مهم و تاریخی ۱۳ آبان، افزود: در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی سه رخداد بزرگ اتفاق افتاد که آن‌ها را گرامی‌ می‌داریم که یکی از آن‌ها تبعید امام راحل به ترکیه در سال ۱۳۴۳ بود، دیگری به شهادت رساندن دانش آموزان در دانشگاه تهران  در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال  ۱۳۵۸ از رویدادهای مهم این روز را تشکیل می‌دهد. 

حجت‌الاسلام آقایی بیان کرد: ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و مراسم این روز همزمان با سراسر استان ساعت ۱٠ صبح در میدان انقلاب ارومیه برگزار خواهد شد و از آحاد مردم برای شرکت در این تجمع بزرگ مبارزه با استکبار جهانی دعوت می‌شود. 

وی ادامه داد: بر اساس ابلاغ ستاد مقابله با كرونا و براساس رنگ‌بندی اعلامی عمل خواهيم كرد و در مناطق و در سراسر استان تجمع استکبارستیز با رعايت پروتكل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در روز ۱۳ آبان برگزار و برای این مراسم از سخنران کشوری حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی، مورخ انقلاب اسلامی دعوت شده است. شعار امسال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی «ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا» اعلام شده است. 

حجت‌الاسلام رحیم نیساری، عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در ادامه این جلسه گفت: براساس رنگ‌بندی شهرستان‌های استان مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان طبق برنامه‌ریزی در مناطق آبی کرونایی راهپیمایی، در مناطق زرد و نارنجی کرونایی تجمع و در مناطق قرمز کرونایی مراسم از طریق فضای آموزشی مجازی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا باید برای ایجاد فاصله‌گذاری اجتماعی از چیدمان صندلی در میدان انقلاب استفاده شود تا سلامتی تجمع‌کنندگان به خطر نیفتد.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: آمریکا با وجود شکست‌های پی‌درپی به ویژه خروج ذلت‌بار از افغانستان، همچنان به شیطنت در منطقه می‌پردازد چنانکه ردپای شیطنت او و رژیم صهیونیستی حتی در مسئله آذربایجان نیز مشاهده شد که رزمایش فاتحان خیبر این فتنه آنان را در نطفه خفه کرد. با مشاهده نقشه‌ها و دسیسه‌های شوم و مختلف دشمنان انقلاب، اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان امسال بیشتر نمود پیدا می‌کند از این‌رو باید با شکوه بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام
captcha