اجرای ۳۰۰ برنامه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در کرمان
کد خبر: 4009812
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

اجرای ۳۰۰ برنامه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه استکبارستیزی وجه مشترک همه رویدادها در ۱۳ آبان است، گفت: ۳۰۰ برنامه برای گرامیداشت ۱۳ آبان در سطح کرمان آماده شده است.

نشست خبری یوم الله سیزده آبان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان روز گذشته ۱۰ آبان‌ماه در نشست خبری پیرامون ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: ۱۳ آبان یکی از روزهای پرافتخار و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب و ایران است زیرا سه اتفاق مهم در ارتباط با  استکبارستیزی در این روز رخ داده است.

وی افشاگری امام علیه لایحه کاپیتولاسیون در سال 43، کشته شدن دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 را سه اتفاق مهم 13 آبان دانست و گفت: در طول ۴۳ سال عمر انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها با توطئه، تحریم و مشکلات تلاش کردند انقلاب را از بین ببرند اما به دلیل حضور و همت مردم شکست خوردند زیرا مردم با اعتقاد پای انقلابشان ایستاده‌اند.

انجم‌شعاع استکبارستیزی را وجه مشترک اتفاقات ۱۳ آبان عنوان کرد و گفت: منشأ این اتفاقات آمریکا بود. به همین دلیل13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت و تا زمانی که بخواهیم مستقل باشیم و ارزش‌های انقلاب پابرجا باشد آمریکا با ما دشمن می‌ماند.

وی تصریح کرد: زمانی می‌توانیم به خواسته خود برسیم و طبق اسلام و قرآن زیر بار ظلم و زور نرویم، که قوی باشیم. همانطور که اکنون نسبت به اول انقلاب بهتر می‌توانیم خواسته‌هایمان را مطرح کرده و به آرمان‌هایمان پایبند باشیم و دلیل تأکید مقام معظم رهبری برای قوی شدن همین است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه استکبارستیزی یک دستور دینی و قرآنی است، تصریح کرد: فرهنگ استکبارستیزی و مقابله با ظلم در نسل اول و دوم انقلاب در دنیا کم نظیر بود و برای انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعدی باید کارهای فرهنگی انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در ادامه با اشاره به تدارک ۳۰۰ برنامه به منظور گرامیداشت ۱۳ آبان در سطح استان اظهار کرد: اجرای برنامه‌های آیینی و تبیینی در مدارس، فضای مجازی و غیره برای نسل جوان و نوجوان، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، مسابقات فرهنگی، اجتماع بزرگ مردمی ساعت ۹ صبح ۱۳ آبان در گلزار شهدای کرمان، اجتماع دانش‌آموزان در روز 12 آبان، نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس روز ۱۲ آبان ساعت ۸ صبح و غیره از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه شعار «ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا» به عنوان شعار امسال ۱۳ آبان انتخاب شده است، افزود: تولید محتوا توسط حوزه هنری برای انتشار در فضای مجازی، برگزاری مراسم ۱۳ آبان در بقاع متبرکه، اجتماع یگان‌های جنوب شرق ارتش، تهیه و استخراج وصیت نامه شهدا درباره استکبارستیزی و توزیع آن، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برپایی نمایشگاه عکس، تبلیغات و فضاسازی میدانی نیز از دیگر برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کرمان است.

انتهای پیام
captcha