مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4009989
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
۱۵ آبان؛

مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در زنجان برگزار می‌شود

مدیر امور اجتماعی اداره‌ کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان در پانزدهم آبان خبر داد و گفت: هدف از این مسابقات بسط و گسترش معارف اسلامی و فرهنگ قرآنی در جامعه است.

مسابقات قرآن کریم سجاد اجاقلو، مدیر امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: قرآن کریم زبان وحدت میان مسلمانان بوده و جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به آموزه‌های قرآنی نیاز دارد و باید گفت که قرآن کریم بهترین وسیله برای ایجاد وحدت بین مسلمانان جهان است.

وی قرآن کریم را به عنوان تنها نسخه شفابخش و منبع رستگاری جامعه دانست و گفت: پانزدهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم و مفاهیم ویژه جامعه کار و تلاش استان با هدف بسط و گسترش معارف اسلامی و فرهنگ قرآنی در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و مفاهیم جلد بیست و پنجم تفسیر نمونه برگزار می‌شود.

مدیر امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: مسابقات این دوره روز شنبه پانزدهم آبان راس ساعت 9 صبح در سالن شهید شهریاری اداره‌کل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

اجاقلو تأکید کرد: متقاضیان با در دست داشتن اصل مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت ملی) نیم ساعت قبل از شروع مسابقات در محل برگزاری حاضر باشند.

انتهای پیام
captcha