رقابت 80 زنجانی در مسابقات قرآن تأمین اجتماعی
کد خبر: 4014194
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳

رقابت 80 زنجانی در مسابقات قرآن تأمین اجتماعی

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت از رقابت 80 زنجانی در رشته‌های حفظ قرآن، قرائت، مفاهیم و ترتیل در بیست و سومین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان تأمین اجتماعی خبر داد.

مسابقات قران تامین اجتماعی زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، مسعود علیاری، مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان، 26 آبان‌‌‌ماه در آیین برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان تأمین اجتماعی اظهار کرد: امسال این مسابقات با حضور 80 نفر در چهار رشته شامل حفظ قرآن، قرائت، مفاهیم و ترتیل برگزار می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسید به دلیل شیوع کرونا تعداد کمتری در این رقابت‌ها شرکت کنند، ابراز کرد: با این وجود این استقبال خوبی از مسابقات انجام شده و 80 نفر از بخش‌‌‌های مختلف بیمه‌ای و درمان با هم به رقابت می‌پردازند و خوشبختانه هر سال استقبال بیشتری از مسابقات قرآن می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در سال‌های گذشته این پیشنهاد را مطرح کردیم که مسابقات قرآن را در سطوح وسیع‌تری گسترش دهیم و فرزندان و خانواده‌های کارکنان را نیز به این جمع اضافه کنیم اما در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا این امکان وجود ندارد اما امیدواریم در سال‌های آتی با فروکش کردن کرونا خانواده‌های همکاران نیز در این محافل حضور یابند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم به‌ویژه بخش‌های درمانی و رفاهی توشه‌ای برای آخرت است، تصریح کرد: در این مسیر توسل و تمسک به قرآن و اهل‌بیت(ع) ما را در راه خدمت‌رسانی استوارتر و مصمم‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی استان در سال‌های اخیر بین 33 اداره‌‍کل در سطح کشور توانسته در جایگاه‌های نخست قرار گیرد، ادامه داد: چنین دستاوردهایی نتیجه حضور در محافل دینی و قرآنی است و بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی است که صفاتی همچون، صداقت، امانتداری، خدمتگزاری و روحیه جهادی را در انسان تقویت می‌کند.

انتهای پیام
captcha