یوم‌الله 13 آبان بخشی از هویت انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4010334
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

یوم‌الله 13 آبان بخشی از هویت انقلاب اسلامی است

مدیرکل بنیاد شهید البرز یوم‌الله ۱۳ آبان را جلوه‌ای از هویت انقلاب دانست و گفت: هرکس بخواهد از مبارزه با استکبار دست بکشد در واقع ماهیت خود را زیر سؤال برده است.

رستمیان مدیرکل بنیاد شهید البرز

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی و روز دانش‌آموز، گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از حوادثی است که دشمنان با توطئه‌های خود می خواستند این نظام و انقلاب را نابود کنند.

وی با اشاره به اینکه اما ملت غیور ایران اسلامی در تمامی این مقاطع با حضور آگاهانه و شجاعانه خود از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند، افزود: 13 آبان یکی از این روزهاست که به نماد ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی تبدیل شده است.

رستمیان تصریح کرد: در این روز مهم و تاریخی بساط استکبار جهانی برای همیشه از ایران برچیده شد و بسیاری از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز شکل گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز یوم‌الله ۱۳ آبان را جلوه‌ای از ماهیت و هویت انقلاب دانست و گفت: هرکس بخواهد از مبارزه با استکبار دست بکشد در واقع هویت و ماهیت خود را زیر سؤال برده است.

این مسئول تأکید کرد: مردم کشور ما در مقاطع مختلف همواره هوشیار و بصیر بوده و به ماهیت دشمنان پی برده‌اند و اجازه نخواهند داد خون شهدا پایمال و آرمان‌های نظام اسلامی از بین برود و ۱۳ آبان فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی که با خون هزاران شهید گلگون‌کفن آبیاری شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به مجاهدت‌های دانش‌آموزان در تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: حضور دانش‌آموزان در مقاطع مختلف انقلاب بی‌نظیر است از شهید محمد «حسین فهمیده» شهید «بهنام محمدی» و دیگر شهدای دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس و امروز نیز شهید «علی لندی» در عرصه ایثار اجتماعی و این نشان‌دهنده این مطلب است که رشادت، ایثارگری و ازخودگذشتگی و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی، خاک، ناموس و وطن سن و سال نمی‌شناسد.

وی گفت: استان البرز ۷۹۵ دانش‌آموز شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. دانش‌آموزان شهید امروز بهترین الگو برای آینده‌سازان کشور هستند و باید از اخلاق و سیره آنها در مدارس بازگو شود.

انتهای پیام
captcha