شهدای فرهنگی و دانش‌آموز چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدند
کد خبر: 4010406
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
در آستانه ۱۳ آبان؛

شهدای فرهنگی و دانش‌آموز چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدند

همزمان با فرارسیدن روز دانش‌آموز، در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز از خانواده شهیدان اسلام‌پناه، میراحمدی، قاسمی و قادری تجلیل به‌عمل آمد.

شهدای فرهنگی و دانش‌آموز چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، فرحناز قائدامینی، مدیرکل آموزش و پرورش استان امروز ۱۲ آبان‌ماه در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز که به‌مناسبت ۱۳ آبان‌ماه در مدرسه هاجر شهرکرد برگزار شد با اشاره به دغدغه دلسوزان نظام مبنی بر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید، اظهار کرد: این انقلاب همواره بستر تربیت شهدایی بوده است که الگوی نسل‌های بعدی قرار گرفتند و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در زمره این شهداست.

وی ادامه داد: اگر حسین فهمیده و بهنام محمدی سال‌ها قبل در جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل شدند، در سال ۱۴۰۰ نیز علی لندی‌هایی هستند که نشان دهند نسل پیرو خط امام خمینی(ره) آماده احیای ارزش‌های معنوی آماده جانفشانی هستند.

قائدامینی با تبریک روز دانش‌آموز خطاب به دانش‌آموزان، گفت: دوران تحصیل برای شما حساس و مسئولیت‌ساز است لذا باید یاد بگیریم که به خودشناسی و خداشناسی برسیم چرا که با این معرفت، مسیر و هدف برایمان مشخص خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با ذکر اینکه شهدا ولی‌نعمتان ما هستند، افزود: جایگاه مدرسه و معلمان و دانش‌آموزان بسیار متعالی است و از آنان انتظار نداریم که تنها به علم‌آموزی اکتفا کنند بلکه بر اساس سند تحول بنیادین، دانش‌آموز باید انسانی بار بیاید که در همه ابعاد زندگی رشد کند و به حیات طیبه دست یابد.

یادآور می‌شود، در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان، از خانواده شهیدان اسلام‌پناه، میراحمدی، قاسمی و قادری تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام
captcha