۱۳ آبان نقطه عطف استکبارستیزی است
کد خبر: 4010509
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
استاندار خراسان‌جنوبی:

۱۳ آبان نقطه عطف استکبارستیزی است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: یوم‌الله سیزدهم آبان که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، همواره روز تقابل حق و باطل بوده، نقطه عطف استکبارستیزی در میهن ماست.

حمید ملانوری، استاندار خراسان جنوبی

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حمید ملانوری، استاندار خراسان‌جنوبی، به‌مناسبت ۱۳ آبان پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«مقام معظم رهبری فرمودند: «سیزدهم آبان، روز تجلی دوباره‌ آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست.»

یوم‎الله سیزدهم آبان که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، همواره روز تقابل حق و باطل بوده، نقطه عطف استکبارستیزی در میهن ماست، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان سراسر جهان و روزی که به حیات سیاسی مملو از خباثت آمریکا در کشور خاتمه داد تا با برچیده شدن لانه پر از فساد و جاسوسی که به اشتباه سفارت لقب گرفته بود،‌ دست مزدورانی که پس از پیروزی انقلاب دائماً به فتنه‌انگیزی علیه نهضت اسلامی ایران مشغول بودند، برای همیشه از کشور کوتاه شود.

سیزدهم آبان که می‌توان گفت به لحاظ اهمیت و بزرگی، نمونه مشابهی در تاریخ معاصر ندارد، از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب(حفظه‌الله) «به یک معنا روز دانش‌آموز است، به یک معنا روز دانشجوست و به یک معنا روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است.»

این روز ارزشمند را به همه مردم ولایتمدار خراسان‌جنوبی به‌ویژه دانشگاهیان فرهیخته و دانش‌آموزان تبریک و تهنیت گفته و امیدواریم به لطف خداوند به‌زودی شاهد ظهور آخرین منجی، حضرت ولی عصر(عج) و رهایی تمامی مظلومان دنیا از چنگ ظلم و بیداد مستکبران باشیم.

همگام با همه دلسوختگان نظام جمهوری اسلامی، ضمن تجدید میثاق با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، این حماسه فراموش ناشدنی را بار دیگر پاس می‌داریم.»

انتهای پیام
captcha