رمز آزادگی ملت ایران مبارزه با ظلم سلطه‌گران است
کد خبر: 4010517
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی؛

رمز آزادگی ملت ایران مبارزه با ظلم سلطه‌گران است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به‌مناسبت فرارسیدن 13 آبان، روز ملی استکبارستیزی بیانیه‌ای صادر کرد.

13 آبان روز ملی استکبارستیزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به‌مناسبت فرارسیدن 13 آبان، روز ملی استکبارستیزی بیانیه‌ای به این شرح صادر کرد:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

با گذشت چهاردهه از ایستادگی و مقاومت و پایداری جانانه ملت قهرمان و ظلم‌ستیز ایران اسلامی در برابر شـرارت و تحریم‌های همه‌جانبه اکنون بارقه بیداری ملت‌ها مهیا شده و افکار عمومی  چهره خبیث و منافقانه استکبار را شناخته است. یوم‌الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، الگوی تمام‌نمای پیام تاریخی قیام عاشورای حسینی است و ماهیت آمریکای جنایتکار که مخل نظم و امنیت عمومی و صلح  جهانی و به‌عنوان «شیطان بزرگ» است برای همه آشکار است.

آیین روز دانش‌آموز امسال، روز بزرگ «مرگ بر آمریکا» و  مرگ برخباثت‌ها و جنایت‌های مختلف او علیه بشریت است و تا زمانیکه سیاست‌های استکباری و خوی ظالمانه‌اش علیه ایران و سایرکشورها و دولت‌های مستقل، آزادی‌خواه و عزت‌طلب ادامه یابد تظاهرات ضد استکباری در این روز آگاهانه پابرجا است. رمز آزادگی و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران، استکبارستیزی و مقابله با ظلم سلطه‌گران عالم است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از عموم مردم شریف و همیشه در صحنه استان مرکزی به‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان دعوت می‌کند با حضور گسترده و پرشور خود آیین ۱۳ آبان، پشتیبانی و حمایت خود را از آرمان‌های امام راحل، شهدا و منویات مقام معظم رهبری به‌منصه ظهور گذارند.

تجمع ضداستکباری یوم‌الله سیزدهم آبان در شهر اراک، از ساعت ۱۰ صبح امروز (پنجشنبه) با حضور اقشار مردم شریف و ولایتمدار در محل مصلای بیت‌المقدس اراک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود.»

انتهای پیام
captcha