روز 13 آبان سند اهمیت وحدت و همبستگی ملت ایران است
کد خبر: 4010585
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
امام جمعه بم:

روز 13 آبان سند اهمیت وحدت و همبستگی ملت ایران است

امام جمعه بم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با بیان اینکه روز ملی مبارزه با استکبار، تنها مربوط به دانش‌آموزان و دانشجویان نیست، گفت: ۱۳ آبان سند اهمیت وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

روز 13 آبان سند اهمیت وحدت و همبستگی ملت ایران استبه گزارش ایکنا از کرمان، امروز پنجشنبه 13 آبان ماه حجت‌الاسلام قاسم دانشی، امام جمعه بم در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بم ضمن اشاره به اهمیت اتحاد و وحدت در برابر دشمنان دین و نظام اسلامی بیان کرد: ۱۳ آبان سند اهمیت وحدت و همبستگی ملت مسلمان در برابر استکبار جهانی است.

امام جمعه بم با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور سه سند مهم تبعید امام خمینی (ره)، شهادت دانش‌آموزان توسط استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران است، گفت: اهمیت ۱۳ آبان در جلوگیری از تحقق توطئه‌های شوم دشمنان به ویژه در مورد گمراه‌کردن نسل جوان و دانش‌آموزان از مسیر علم‌آموزی و ولایت‌مداری است.

وی با اشاره به ضرورت افشای فتنه‌های استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان افزود: روز ملی مبارزه با استکبار، تنها مربوط به دانش‌آموزان و دانشجویان نیست و باید تمام اقشار جامعه نسبت به برگزاری باشکوه آن احساس مسئولیت کنند.

بخشی تصریح کرد: اقدام به‌موقع و مقتدرانه جان‌ بر کفان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ناکام گذاشتن عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، به خبر اول رسانه‌ها تبدیل شده و باید امیدوار بود نسل جوان موفقیت‌های چشمگیری برای آرمان‌های تمدن‌ساز نظام خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha