برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 4011726
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰

برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام شد

مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: این هفته فرصتی مغتم برای اجرای برنامه‌های شاخص، اثرگذار و ابتکاری در حوزه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها است.

بهمن الماسی مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

بهمن الماسی، مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اعلام برنامه‌های این دانشگاه در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، اظهار کرد: ویژه برنامه‌های این هفته در روز‌های ۱۸ تا ۲۴ آبان در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود.

وی افزود: این هفته فرصت مغتمی است تا با اجرای برنامه‌های شاخص، اثرگذار و ابتکاری به فعالیت‌های قرآنی در حیطه دانشگاه‌ها بپردازیم.

الماسی هفته قرآن و عترت را نمادی از سایر فعالیت‌های قرآنی مراکز قرآن و عترت در طول سال در دانشگاه دانست و گفت: ارتقاء کمی و کیفی جشنواره قرآن و عترت و ایجاد شور و نشاط قرآنی در این ایام از مهم‌ترین اهداف برگزاری ویژه برنامه‌های این هفته در دانشگاه‌ها است.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به همزمانی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت و هفته قرآن و عترت دانشگاه، گفت: مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این ایام ویژه برنامه‌هایی شامل برگزاری کرسی تلاوت و محفل انس با قرآن، برنامه استعدادیابی از دانشجویان مستعد در انجام فعالیت‌های قرآنی، نشست مدیران و اعضای شورای مرکزی کانون‌های مذهبی دانشگاه در نظر گرفته است.

الماسی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برنامه‌های یاد شده در راستای افزایش توانمندی دانشجویان و تعامل هر چه بیشتر آنان با برنامه‌های دانشگاهی است.

وی انتشار نشریات قرآنی، برگزاری جلسه کمیته تخصصی شورای فرهنگی دانشگاه، برپایی نمایشگاه خوشنویسی قرآنی، حضور مؤذنان مقام‌آور دانشگاه علوم پزشکی در نماز جمعه کرمانشاه و تلاوت قراء برتر را از دیگر برنامه‌های این دانشگاه ویژه هفته قرآن و عترت برشمرد.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ارتقاء رتبه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال‌های گذشته و کسب مقام دوم این دانشگاه در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت در پایان تأکید کرد: امیدواریم امسال نیز با برنامه‌ریزی انجام گرفته و مشارکت بالای کارکنان، اساتید و دانشجویان با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن و عترت شاهد پیشرفت دانشگاه و کسب عناوین برتر در این جشنواره باشیم.

انتهای پیام
captcha