اجرای پویش «خانه گرم» در زنجان
کد خبر: 4012186
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

اجرای پویش «خانه گرم» در زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: پویش «خانه گرم» به‌منظور تامین ۸۰۰ بخاری و وسایل گرمایشی برای نیازمندان اجرا می‌شود.

محمد محمدی مدیرکل بهزیستی استان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، محمد محمدی‌قیداری، مدیرکل بهزیستی استان زنجان، 19 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش «خانه گرم» به‌منظور تامین ۸۰۰ بخاری و وسایل گرمایشی برای نیازمندان در دستور کار قرار گرفته است و خیران و مرم نیک‌اندیش زنجان می‌توانند با شرکت در این پویش در کنار اقشار آسیب‌پذیر و جامعه هدف بهزیستی بوده و گرمابخش خانه‌های آن‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از خانواده‌های نیازمند لباس و وسایل گرمایشی مناسبی ندارند، ابراز کرد: این پویش از ۲۵ آبان تا ۲۵ آذر  اجرا می‌شود و اجرای چنین طرح‌هایی به‌خصوص در روستاها و مناطق کمتر برخوردار، می‌تواند گرما را به خانه نیازمندان هدیه دهد و از بیماری و سرماخوردگی کودکان جلوگیری کند.

این مسئول با اشاره به محدود بودن منابع بهزیستی در این حوزه، تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی که جامعه را فرا گرفته و همچنین وجود شرایط سخت بیماری کرونا، نباید نیازمندان را فراموش کنیم و امیدواریم شرکت‌های تولیدی و خیران نیک‌اندیش و نیکوکار در تأمین و تهیه لوازم گرمایشی خانواده‌های تحت حمایت مشارکت کنند.

محمدی به طرح شکرانه سلامت از جمله طرح‌های اجرا شده در بهزیستی استان اشاره و کرد و گفت: در این طرح مبلغ مشخصی از حقوق کارکنان دولت با رضایت آنان و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان کسر و به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان به‌منظورکمک به مددجویان بهزیستی استان واریز می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان بیان کرد: در حال حاضر ۶۸۴ نفر از کارکنان دولت در این طرح مشارکت دارند که ماهانه بخشی از حقوق این خیران جهت تامین نیازهای ضروری نیازمندان هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی با شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ و شماره شبا IR۲۶۰۱۰۰۰۰۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸  به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان نزد بانک مرکزی آماده دریافت کمک‌های همشهریان هستند.

انتهای پیام
captcha