هیئت؛ مهم‌ترین پایگاه مردمی کردن اقتصاد / ایده‌های برتر تولید حمایت می‌شوند
کد خبر: 4012330
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
دبیر جامعه ایمانی مشعر خراسان‌جنوبی:

هیئت؛ مهم‌ترین پایگاه مردمی کردن اقتصاد / ایده‌های برتر تولید حمایت می‌شوند

دبیر جامعه ایمانی مشعر خراسان‌جنوبی با تأکید بر این نکته که فعالان عرصه هیئت و مسجد به عنوان مهم‌ترین پایگاه معلم محوری و مردمی کردن اقتصاد هستند، گفت: جامعه ایمانی مشعر خراسان‌جنوبی قصد دارد از ایده‌های برتر در زمینه تولید حمایت کند.

هاشم صلاحی، دبیر جامعه ایمانی مشعر خراسان‌جنوبیهاشم صلاحی، دبیر جامعه ایمانی مشعر خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: جامعه ایمانی مشعر خراسان‌جنوبی در راستای عملی کردن شعار سال، تولید پشتیبانی و مانع زدایی قصد دارد فراخوانی را در حوزه کارهای تولیدی برگزار کند.

وی افزود: پوستر این فراخوان منتشر شده است که با توجه به محتوای آن در زمینه تامین سرمایه باید یک حرکت مردمی و تعاونی محور صورت گیرد و تامین سرمایه کاملا مردمی باشد.

 دبیر جامعه ایمانی مشعر خراسان‌جنوبی بیان کرد: در بحث اجرا بهترین کار استفاده از جوانان توانا و متخصص است و نکته بعدی در فروش محصولات تولیدی است که باید مبتنی بر شبکه هیئتی و مسجدی انجام گیرد که در راستای این طرح معلم محوری و مردمی کردن اقتصاد باید این نوع فراخوان‌های تولیدی و فرهنگی انجام گیرد.

 صلاحی یادآور شد: انتظار داریم افراد طرح‌های خود را برای دبیرخانه فراخوان ارسال کند که در راستای حمایت با نهادها و سازمان‌های حمایتی توانستیم یک وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی جذب کنیم که به ایده برتر در این حوزه تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha