انتشار فراخوان ایده‌های فرهنگی خلاقانه در زنجان
کد خبر: 4012402
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

انتشار فراخوان ایده‌های فرهنگی خلاقانه در زنجان

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از انتشار فراخوان برنامه و ایده‌های فرهنگی خلاقانه به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش ایکنا از زنجان، مصطفی دودانگه سرپرست معاونت فرهنگی و هنری سپاه زنجان انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ۲۰ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فراخوان برنامه‌ و ایده‌های فرهنگی خلاقانه و ابتکاری بسیج ویژه بسیجیان، حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های بسیج سراسر استان زنجان به مناسبت هفته بسیج اعلام شده است.

وی ابراز کرد: برنامه‌های ارسالی باید نو و ابتکاری بوده و از ارسال برنامه‌های تکراری خودداری شود. همچنین برنامه‌ها باید در هفته بسیج امسال اجرا شود و متناسب با مسائل روز باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه ضمن معرفی آثار برتر و ارسال در کانال روشنای معاونت فرهنگی سازمان بسیج، از مسئولان برگزاری برنامه‌های برتر در برنامه‌ ویژه‌ای تقدیر خواهد شد، ادامه داد: برنامه‌های مذکور به منظور بهره‌مندی از توانمندی بسیجیان، ایجاد خلاقیت در انتقال مفاهیم فرهنگی و هنری، راه‌اندازی گفتمان عمومی در میان اقشار بسیج و اشتراک‌گذاری تجربیات فرهنگی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند خلاصه برنامه از جمله اقدامات قبل، حین و تجربیات به‌دست آمده و چکیده برنامه را در قالب کلیپ ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای به شماره ۰۹۰۲۰۲۱۸۹۷۸ در پیام‌رسان روبیکا یا ایتا ارسال کنند.

دودانگه یادآور شد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برنامه خود را در قالب لوح فشرده به معاونت فرهنگی و هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و یا مدیریت فرهنگی نواحی سپاه تحویل دهند.

وی با تاکید بر اینکه شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج، پاره تن مردم» نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال برنامه‌ها ۲۰ آذرماه امسال است که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۰۶۲۱۸۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha