مدیر توانمند بومی اشراف بیشتری بر مشکلات مردم دارد
کد خبر: 4012571
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
امام جمعه کنگان:

مدیر توانمند بومی اشراف بیشتری بر مشکلات مردم دارد

امام جمعه کنگان با اشاره به لزوم به کارگیری نیروهای توانمند بومی در منطقه گفت: مدیر توانمند بومی اشراف بیشتری بر مشکلات مردم دارد و بهتر مسائل و کاستی‌ها را درک می‌کند، البته مردم با هیچکس عقد اخوت نبسته‌اند و مدیر ناکارآمد بومی و غیر بومی مطلوبشان نیست.

حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگانبه گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان ظهر امروز 21 آبان در اجتماع نمازگزاران کنگان با اشاره به سفر رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به کنگان و عسلویه و بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: مصرانه درخواست می‌کنیم مشکلات این منطقه برای همیشه پایان یابد و مسئولان باید توجه داشته باشند که زیبنده این منطقه نیست هر روز دستشان جلوی یک مدیر دراز باشد، مردم شهرستان کنگان حقشان را عزت‌مندانه می‌خواهند و دنبال صدقه نیستند. مجلس شورای اسلامی باید حقوق مردم این خطه را تعیین کند.

امام جمعه کنگان ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی شهرستان کنگان اظهار داشت: تخریب و تضعیف نخبگان منطقه در فضای مجازی تیشه به ریشه خودمان زدن است و بنده از  بکارگیری نیروهای بومی در پست‌های مدیریتی از جمله صنعت بسیار استقبال می کنم و بر آن تاکید ویژه دارم و در این رابطه از مقامات کشوری درخواست می‌کنم از ظرفیت نیروهای بومی در صنعت استفاده شود.

محمودی در همین راستا با نقد اظهار نظر شتابزده اخیر یکی از مدیران صنعت در خصوص اینکه چه فرقی می‌کند مدیر بومی یا غیر بومی باشد، بیان کرد: این سخنان متقن نیست زیرا مدیر توانمند بومی اشراف بیشتری بر مشکلات مردم دارد و بهتر مسائل و کاستی‌ها را درک می‌کند، البته مردم با هیچکس عقد اخوت نبسته‌اند و مدیر ناکارآمد بومی و غیر بومی مطلوبشان نیست.

خطیب جمعه کنگان به طرح اصلاحات اقتصادی و تلاش دولت برای کاهش مشکلات در این حوزه اشاره و با تاکید بر ضرورت کار کارشناسی و متقن در این راستا گفت: انتظار به حق مردم این است که دولت و مجلس انقلابی جلوی گران‌فروشی ها را بگیرد و انقلابی گری به شعار نیست بلکه به عمل است و آن را در عمل ثابت کند.

وی به موضوع آغاز مجدد مذاکرات برجامی در آذرماه اشاره و با تاکید بر اینکه دولت انقلابی بایستی قواعد بازی را تغییر و به دنبال مذاکره نتیجه محور باشد تاکید کرد: اقتصاد و معیشت مردم نبایستی به مذاکرات گره بخورد و در موضوع پیشرفت هسته‌ای باید روی نقطه بازدارندگی متمرکز و این برگ برنده در مذاکرات باشد.

امام جمعه کنگان به تلاش برخی افراد برای تضعیف و تخریب سنگر بزرگ دین و معنویت و نظام اشاره و تاکید کرد: نهاد نماز جمعه و تریبون‌های مقدس آن اشاعه دهنده دین، معنویت و تقوا در جامعه و مطالبه گران واقعی و سخنگوی مردم در طرح و بیان دغدغه‌ها و مشکلات و مطالبات مردمی اند که به برکت آن کثیری از مشکلات مردم نیز حل شده است و متاسفانه عده‌ای جاهلانه یا مغرضانه این سنگر مهم را تضعیف می‌کنند و باید توجه داشت امام جمعه فحاشی و اشاعه فحشا نمی‌کند بلکه فساد ستیز است.

انتهای پیام
captcha