عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی اردبیل آغاز شد
کد خبر: 4013412
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی اردبیل آغاز شد

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، گفت: عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از امروز آغاز و تا ۲۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، 24 آبان‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان، به مناسبت بیست و نهمین هفته کتاب و کتابخوانی از امروز آغاز و تا 26 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، تصریح کرد: علاقه‌مندان می توانند به صورت حضوری به کتابخانه‌های عمومی مراجعه و یا از طریق www.samanpl.ir به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند و ثبت‌نام‌کنندگان با دریافت کد تحفیف ویژه اعضا می‌توانند در سامانه ثبت نام کنند.

رضاقلیزاده اظهار کرد: مدت اعتبار کدهای تحفیف یک ماهه بود و در قالب پیامک به متقاضیان ارسال می‌شود که متقاضیان عضویت رایگان بعد از ورود به لینک مورد نظر و انتخاب استان، شهر و سپس نام کتابخانه مورد نظر می‌توانند وارد پورتال کتابخانه شده و روی گزینه دریافت کد تحفیف کلیلک کرده و نسبت به دریافت کد تخفیف اقدام کنند.

وی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان اردبیل، بایستی برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یابد که هفته کتاب و کتابخوانی فرصت ارزشمندی برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه است.

انتهای پیام
captcha