حرکت در مسیر حقیقت بزرگ‌ترین درس زندگی حضرت معصومه(س) است
کد خبر: 4014045
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

حرکت در مسیر حقیقت بزرگ‌ترین درس زندگی حضرت معصومه(س) است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به سجایای اخلاقی و سیره نورانی زندگی بانوی نور و کرامت حضرت فاطمه معصومه(س)، بر ضرورت الگوگیری از این شخصیت بزرگوار تأکید کرد و گفت: ولایت‌مداری و حرکت در مسیر حقیقت، بزرگ‌ترین درسی است که از زندگی این بانوی مکرمه می‌گیریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، 25 آبان‌ماه در سوگواره آیینی اخت‌الرضا(س) که به مناسبت سالروز وفات شهادت‌گونه حضرت فاطمه معصومه(س) در بقعه مطهر علی‌ بن‌ بابویه قمی با حضور برخی مداحان و شاعران آیینی کشور برگزار شد، اظهار کرد: مداحان و شاعران آیینی، علمداران سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و همه اهل بیت عصمت و طهارت هستند.

وی افزود: این مدال افتخاری است که نصیب شما شده و امیدواریم همه ما این توفیق را بیابیم که تا آخرین لحظات عمرمان، حسینی بمانیم و حسینی از این جهان برویم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به سجایای اخلاقی و سیره نورانی زندگی بانوی نور و کرامت حضرت فاطمه معصومه(س)، بر ضرورت الگوگیری از این شخصیت بزرگوار تأکید کرد و گفت: ولایت‌مداری و حرکت در مسیر حقیقت، بزرگ‌ترین درسی است که از زندگی این بانوی مکرمه می‌گیریم.

اسکندری خطاب به مداحان و شاعران، بیان کرد: شروع کلام همه ما باید با «بسم الله الرحمن الرحیم» باشد چراکه توحید در رأس همه معارف است و دین همان است که امام حسین(ع) برای آن به شهادت رسیدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم اضافه کرد: در طول تاریخ اسلام، دو بانوی بزرگوار وارد دو شهر شدند؛ یکی حضرت زینب(س) که وارد کوفه شد و اهانت‌ها به ایشان شد و دیگری شهر قم است که مردمانش با اینکه، هیچ یک از حضرات معصومین(ع) را ندیده بودند ولی ارادت تام و تمامی به آن بزرگواران داشتند و نهایت تکریم و نسبت به این بانوی بزرگ انجام دادند و برگ زرینی برای تاریخ قم کردند.

انتهای پیام
captcha