آموزش 100 قرآن‌آموز در دارالقرآن شهید علیزاده
کد خبر: 4014086
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

آموزش 100 قرآن‌آموز در دارالقرآن شهید علیزاده

مسئول دارالقرآن شهید علیزاده منطقه کلاک کرج با بیان اینکه در حال حاضر 100 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این دارالقرآن شرکت دارند، گفت: قرآن‌آموزان در رشته‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید مشغول آموزش هستند.

قرآنعلی حیدرزاده، مسئول دارالقرآن شهید علیزاده منطقه کلاک کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه در حال حاضر 100 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این دارالقرآن شرکت دارند، گفت: قرآن‌آموزان در رشته‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید مشغول آموزش هستند.

وی با اشاره به اینکه اکثر قرآن‌آموزان در رده‌های سنی نونهال، نوجوان و جوان هستند، افزود: کلاس‎های آموزش قرآن در این دارالقرآن در بخش حضوری و مجازی با حضور اساتید برتر استانی و به‌صورت رایگان برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن شهید علیزاده منطقه کلاک کرج، روی‌آوردن کودکان و نوجوانان به قرآن را از مهمترین اهداف برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن بیان کرد و گفت: شناسایی استعدادهای قرآنی از دیگر اهداف برگزاری این کلاس‌هاست.

وی در پایان از استعدادیابی دانش‌آموزان در مباحث قرآنی خبر داد و اعلام کرد: مربیان این دارالقرآن با حضور در مدارس استان استعدادهای قرآنی را شناسایی و جذب می‌کنند و این دانش‌آموزان در دوره‌های مختلف شرکت کرده و مراحل آموزش را به‌صورت پایه‌ای دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha