ملت امام حسین شکست ندارد
کد خبر: 4014402
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴
رئیسی در جمع خانواده‌های شهدا:

ملت امام حسین شکست ندارد

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه شهدا برای کشور قدرت تولید کردند، گفت: طبق گفته سردار سلیمانی ما ملت امام حسینیم و ملت امام حسین(ع) شکست ندارد.

دیدار رئیسی با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام والمسلیمن سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، 27 آبان‌ماه در دیدار صمیمی با جمعی از خانواده‌های شهدا در مسجد دانشگاه زنجان، اظهار کرد: شهدای ما برای کشور تولید قدرت کردند و امروز هم هر کسی در جهت استقلال اقتصادی و فرهنگی فعالیت می‌کند تولیدکننده قدرت است.

وی با اشاره به دشمنی‌هایی که علیه ملت ایران وجود دارد، بیان کرد: آنچه موجب آرامش خانواده شهدا می‌شود، نام اهل‌ بیت(ع) و یاد شهدای کربلاست و شما خانواده شهدا جلوه‌های زیبای این شهر هستید.

رئیس‌جمهور تنها نگذاشتن امام و پاسداشت انقلاب را وجه مشترک وصیت شهدا خواند و گفت: وصایای شهدا پیش روی مسئولان است و باید بدانند در چه کشوری مدیریت می‌کنند.

وی با اشاره به تعبیر حاج قاسم سلیمانی از ملت ایران، یادآور شد: ما ملت امام حسین(ع) هستیم و این کشور و ملت شکست ندارند. روحیه جهادی و از خودگذشتگی شهدا به ما یاد داد در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هم باید جهادی کار کرد.

در پایان این مراسم تعدادی از خانواده‌های شهدای استان زنجان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha