کارگاه‌های روش تدریس کتب مراکز دارالقرآن‌های کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 4014898
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
به ابتکار اداره قرآن آموزش و پرورش خوزستان؛

کارگاه‌های روش تدریس کتب مراکز دارالقرآن‌های کشور برگزار می‌شود

کارگاه‌های روش تدریس کتب مراکز دارالقرآن‌های کشور با ابتکار اداره قرآن استان خوزستان به صورت کشوری و در قالب مجازی برگزار می‌شود.

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: کارگاه‌های روش تدریس کتب مراکز دارالقرآن‌های کشور با ابتکار اداره قرآن استان خوزستان به صورت کشوری و در قالب مجازی برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه مخاطب این کارگاه آموزشی مربیان و مدیران مراکز دارالقرآن‌ها و همچنی همه علاقه‌مندان به این مباحث هستند، افزود: در این کارگاه دوره روخوانی و روانخوانی و حق تلاوت 1 تا 4 تدریس می‌شود. تدریس دوره حق تلاوت بر عهده جاسم حسینی‌زاده است.

به گفته بلاسم که تدریس دوره روخوانی و روانخوانی این کارگاه را بر عهده دارد، گفت: این دوره آموزشی از 3 آبان آغاز شده و تا اول آذرماه ادامه خواهد داشت. همچنین آزمون آن 9 آذرماه به صورت مجازی برگزار می‌شود. 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان گفت: همچنین آموزش مجازی نماز و احکام ویژه دبیران پایه سوم و پایه هشتم از هفته گذشته آغاز شده است که با همکاری ستاد اقامه نماز و در قالب دوه ضمن خدمت برای فرهنگیان استان خوزستان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha